Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ros til Vistaprint ! Hvordan bliver vi lige så gode til e-mail kampagner og mersalg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vil lige starte med at give en kæmpe ros til Vistaprint for alt hvad der hedder opsalg/mersalg/Email salg osv.

Hvis i ikke kender deres hjemmeside ville jeg råde jer til at besøge den og se hvad jeg mener, for de sparker virkelig røv på det her felt efter min mening.

www.vistaprint.dk  Vil skynde mig at sige at det ikke er nogen jeg har noget med at gøre, eller på anden måde skjult reklame. Tilmeld eventuelt deres nyhedsmail og se hvad de kan af tricks.

Nå.. Næste skridt er jo så selvfølgelig at vi andre skal blive lige så gode eller bedre til det.

Personligt bruger jeg opencart til mine webshops, og håber der er andre der har erfaring med hvordan man gør overnævnte på en effektiv måde i dette system.

Jeg har søgt efter diverse moduler/extentions til styring/automatisering af emails med tilbud efter segmenterede mails. Problemet er bare jeg ikke helt ved hvad det er systemet skal kunne for at klare opgaven på god vis, samt hvordan det integreres.

Jeg ønsker at kunne:

Få oprettet email listerne automatisk så man ikke selv skal tilføje en af gangen.

Segmentere kunder efter hvilke produkter, samt hvor meget de har købt.

Sende emails ud x antal dage efter købet.

Kunne lave mails med billeder etc. så det ikke kun er tekst.

Gerne kunne spore hvor mange folk der åbner disse mails, kigger i dem, og tager handling på dem.

Kunne fjerne folk manuelt hvis de ønsker det, eller kunne fjerne dem hvis de allerede har taget handling på mailen. (eventuelt sende tak/eller flere tilbud hvis de gør brug af dem) (f.eks hvis de har brugt en rabatkode der var i den foregående mail)

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak :)

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

vistaprint er sikker uden tvivl gode til at sende alverdens reklamer ud pr. mail efter man har lavet et køb. Jeg har lavet nogle visitkort igennem dem, og selve materialet osv. er fuldt tilfredsstillende og man får jo lidt gratis ting med i posen. Så deres koncept osv. Er rigtig godt og de vinder sikkert også en masse kunder på det.

Det de skule gøre bedre, var måske ikke at sende 10000 mails ud hele tiden. Nu ved jeg godt at jeg overdriver en smule, men NØJ hvor har jeg modtaget mange emails, efter mit køb. Så mange, at jeg har afmeldt. Det kunne de ihvertfald godt begrænse en hel del, hvis du spørg mig. Men de sælger jo nok en masse på det, så hvorfor skulle de.

Det de fangede mig på efter mit køb var lavet, var at give mig 30 minutter til at bestille 250 visitkort mere til en så billig pris, at det ikke kunne betale sig at lade være :) Det var smart tænkt.

Og så deres leveringspriser og tid - Jeg tror mange får noget af et chok, når de ser deres priser :)

Mht til dit system osv. Har jeg ikke rigtig noget at sige, det er jeg ikke klog nok til :)

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja de sender lidt mange mails, men tror det virker for dem der bruger deres produkter. Ellers så er det jo noget man selv bestemmer så man kan sende lidt færre :)

Jeg nyder dem fordi jeg samler alle deres tricks.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København N
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må til dels stille mig enig med jer begge her. 

Christian har en god pointe i, at de er enormt dygtige til at opsælge, især i minutterne efter det første køb. 

Samtidig har Martin en god pointe i, at det fra et email marketing perspektiv er en meget kortsigtet løsning Vistaprint har. De får sikkert mange upsales på deres mails, men de udvander deres email liste i ekstrem grad med deres helt enormt intense email strøm. Jeg selv havde også først en følelse af, at det var meget interessant at følge med i, men på trods af at jeg har ekstra stor interesse gennem mit arbejde med email marketing måtte jeg melde mig fra, fordi det simpelthen blev for meget. 

Deres måde at strukturere og præsentere tilbud er efterlignelsesværdig, men husk også at lære af de ting de gør forkert; her især intensiteten de sender med. Som førstegangskøber føler jeg slet ikke at de har gjort sig fortjent til at tage så meget af min tid. Det er noget man kan gøre hvis man har noget meget interessant, men når de konstant sender de samme tilbud bliver det for meget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)