Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jubii er med i The Amazing Spiderman..er det dansk?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder lige og ser den nye Spiderman, og ser at han bruger Jubii til at søge rundt på...og så vil jeg høre om ikke Jubii er dansk? 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hahaaha, troede du var med i filmen:D^^

Nej, på wikipedia står der, at det i sin tid blev lavet af 3 danskere, som lavede søgemaskinen (under andet navn) (92% af de danske computer-brugere brugte søgemaskinen). Den blev så solgt til et Syd-Koreansk firma (år 2000), som senere fik sat det op for USA også, hvorefter det i 2007 fik navnet "jubii" under: "jubii.com"
-Hope it helped :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

HaHaHaHa :-) Tak for svaret, det hjalp..

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øhh.. Hvis ikke jeg er helt gal på den, så er det da vores allesammens Martin Thorborg, som var en af medstifterne af Jubii ;)

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var han, men det blev solgt til Sydkorea og findes nu også i USA, efter hvad jeg kan læse :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:
søgemaskinen

Som ikke er en søgemaskine men mere et indeks.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Simon Hansen:
søgemaskinen

Som ikke er en søgemaskine men mere et indeks.

Der var jo ikke nogen der sagde, at jeg læste det hele vel :D

Fangede bare "3 danskere", "søgemaskine blev brugt af 92% af alle danskere", "solgt til korea i 2000", "brugt i USA fra 2007" og satte det sammen :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 9. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Davidsens Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk at Jubii er nået så langt.. igen igen, respekt til thorborg!

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborg og co. solgte det til Lycos i sin tid. Tror stadig Lycos ejer det i dag. De blev iøvrigt betalt i Lycos aktier, som Thorborg dog solgte fra ganske kort tid efter.

Iøvrigt er det ikke jubii.com, men jubii.dk som Thorborg startede. Jubii.com ser i min browser ud til at være et af de hersens åndssvage søgeindex. :-) 

God dag.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er over det hele ham Thorborgsen. For et halvt års tid siden blev jeg kontaktet angående en test af "virus fighter ", og da jeg så gravede lidt som jeg plejer før jeg siger ja til opgaven (skal være sikker på det ikke er scam), og sørme om han ikke har del i det. Tanja har benyttet et website for gravide tror jeg det er, og der er han også en del af ledere... Han er ikke doven ihvertfald :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)