Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget får jeg pr. lead?

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for svaret :-)
Så må jeg vel bare ringe imorgen og spørge ad !

Venlig hilsen 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du satser på at levere leads, så har du et meget bedre forhandlingsargument når du først har bevist at din side faktisk kan lave leads. Hvad med at koble dig på et affiliate netværk og generer nogle leads. Herefter kan du bede om at få prisen op, ellers ryger trafikken over til en af deres konkurrenter? Hvad er sidens primære trafikkilder? Facebook

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede prøvet at levere leads, og det gik ganske udmærket.. På 1 time fik den 2216 besøg, og 517 skrev et abonnement.
Ja primært kommer det fra Facebook

Venlig hilsen 

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg skriver, hvad de fleste tænker: De facts tror jeg hører mere hjemme på ripleys - believe it or not!

Forleden oprettede du en tråd hvor du havde en FB-side med 400.000 danske likes. Før du kan begynde at blive taget seriøst, skal der konkrete beviser og fakta for de ting du slynger ud - ganske enkelt.

- Piilgard

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er sjældent leadprisen på tlf abonnementer er under 100 kroner, så det må da have givet noget der minder om +50.000 kroner for den time?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis den vil jeg med glæde svare på:

Grunden til at jeg skrev 400.000 er at folk simpelthen ikke tror på at jeg har 1.000.000.. Se de andre tråde jeg har lavet... Samme kommentar efter den anden "Det er noget vrøvl, det passer ikke" osv. 
Og nej jeg er ikke interesseret i at vise jer hvilken side det er.

Jeg har allerede 2 mulige køber til min FB side, nu afventer jeg bare på deres svar.  

Venlig hilsen 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på dig! - Det du siger skal du sgu' længere ud på landet med. Du har ikke så mange besøgende hvér dag! - Hvis du har det så er jeg 110% sikker på at jeg kender din hjemmeside!

Hvis det er rigtig så giver 150.000 x 30 = 4.5000.000 det vil sige at hele danmarks befolkning kigger på din hjemmeside 1 gang hvér måned (taget i betragtning i at alle ikke er på nettet. Gamle mennester osv.)

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)