Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugernavn / url og Facebook side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  a2bplus Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Når man starter en helt ny side på Facebook kan man kalde den for "Blomster" f.eks.. Når man så er over de 25 fans kan man vælge sit eget brugernavn/URL.

Bagefter når man har de 25+ fans, kan man godt vælge et andet brugernavn/URL som f.eks. "jordbrug" selvom man har kaldt ens side for "blomster" til at starte med ?

Takker

Anders

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var tidligere muligt at ændre sit username, men eftersom folk begyndte at sælge usernames så tror jeg Facebook har blokeret for det.

 iPhone 6

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side på facebook.com og jeg ved at man KAN IKKE ÆNDRE BRUGERNAVN ...

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  a2bplus Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:

Det var tidligere muligt at ændre sit username, men eftersom folk begyndte at sælge usernames så tror jeg Facebook har blokeret for det.

Så her hvor der står:

NAVN: Blomster

Der vil jeg blive tvunget til at bruge Blomster i min URL efter de 25 fans er opnået, hvis jeg vil have min egen URL ? Jeg kan altså ikke kalde url'en for facebook.com/jordbrug hvis jeg ville det ?

Eller er de helt uafhængige af hinanden , Navn og URL , og efter jeg har lavet en URL kan jeg opdøbe NAVN til hvad jeg vil ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Man kan godt ændre navnet på sin Facebook Side, men kun indtil man har 100 fans.

USERNAME har ikke noget at gøre med selve Facebook Sidens navn. Hvis din Facebook Side hedder "Løg" kan du godt have et USERNAME som hedder facebook.com/kartofler

Et USERNAME, som jeg foretrækker at kalde "Facebook Domæne", kan man først få, når man har 30 fans. Når først dette er valgt, kan det IKKE ændres igen, hvorfor man bør vælge det med omhu. 

Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  a2bplus Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Hej

Man kan godt ændre navnet på sin Facebook Side, men kun indtil man har 100 fans.

USERNAME har ikke noget at gøre med selve Facebook Sidens navn. Hvis din Facebook Side hedder "Løg" kan du godt have et USERNAME som hedder facebook.com/kartofler

Et USERNAME, som jeg foretrækker at kalde "Facebook Domæne", kan man først få, når man har 30 fans. Når først dette er valgt, kan det IKKE ændres igen, hvorfor man bør vælge det med omhu. 

Hej, Tak for det,

Fra Viborg
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  TrendWood.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

25 + fans kan du ende dit /username http://www.facebook.com/username/

Du kan kun gøre dette en gang, men til gengæld kan du ændre på siden navn.

TrendWood.dk - Accessories og indretning i træ. Marketing mand og Passioneret drengerøv.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kan se dette indlæg er gammelt, men prøver alligevel.

Jeg har ændret navnet på min FB side, men URL adressen til siden bliver ved med at hedde som den gamle. Nogen der ved hvordan jeg ændrer den??

Jeg har i øjeblikket 31 likers, så det skulle vel kunne lade sig gøre.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsti.

Det kan du desværre ikke ændre.. Når det først er valgt, så hedder siden det. Eneste mulighed, er at oprette en ny.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)