Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den gode debat - Feedback på ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

De sociale medier har idag skabt en helt ny måde til at skabe og dele meninger på, hvilket bliver udnyttet på kryds og tværs af private, virksomheder, politikere osv. 


Personligt mangler jeg et sted, hvor jeg som ganske normal 21 årig dreng, uden nogen større betydning, kan promovere mig selv som debattør. Et sted der samler de vigtigste emner indenfor en række område og derfra skaber en platform, hvor debatten kan komme til sin ret. 

Jeg tænker at der hver uge (hver dag?), bliver præsenteret et oplæg til en debat, om et relevant emne og derfra bliver åbnet for en debat. Debattens skal bygges op sådan, at den for det bedste ud af hver enkel debattør.
Alle debattørene får indenfor en række kriterier, mulighed for at skrive en enkelt større kommentar til emnet. Derfra skal det køre som med likes på Facebook eller Nationen på EB, med at folk kan "like" de enkelte kommentarer og deraf give et billede af hvilken debattør fra hver side af debatten, der har den største support og skal repræsentere gruppens holdning i en "1v1" duel. 

Det her er bare en hurtigt rodet skitse af ideen. Personligt ville jeg elske hvis der fandtes eller kunne skabes en online "debat duel". Jeg elsker at dele mine holdninger, men føler mig lidt dum, når det sker via Facebook og på Nationen er der for mange idioter.

Er jeg helt alene med denne tanke ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

klart jeg synes nogle gange facebook og Nationen er der tit lidt for meget useriøse snak tit

der findes da flere gode forummer amino.dk synes jeg dog er klart det bedste, men det perfekte tror jeg bliver svært at finde 100% til sine behov

men man kan altid prøve at op starte noget selv men det er hårdt slid at opbygge et velfungerende forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tror du slipper for "idioter som på !nationen" (eller FB for den sags skyld) så tro om igen. De vil meget hurtigt spotte enhver mulighed for at komme med "idiotiske" kommentarer.

Du vil gerne have debatten - men kun med "fornuftige" folk?

Tror du får svært ved at styre det.
Jeg har endnu ikke set noget sted på nettet, hvor der ikke hældes en masse crap på.
EB, BT, Avisen.dk, ..... Selv her på Amino er der underlødige indlæg, alt efter hvad det er man søger og hvem man selv er!

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Folket har nok ret - der vil være andre der vil ødelægge debatten.
Men det kan vel styres på nogle gode admin værktøjer?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)