Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan overholder jeg Cokkie reglerne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lejer lidt med affiliat marketing og vil høre hvordan jeg overholder cokkie reglerne? Fx hvordan får jeg lavet den cokkie bekendtgørelse hvor jeg skriver jeg bruger cokkie og hvad jeg bruger dem til?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Læs lidt om cookies lovgivningen i EU her:
http://silktide.com/cookielaw

Som affiliate er det meget svært at undgå cookies og det kræver ofte specialaftaler for rent faktisk at overholde reglerne hvis ikke du ønsker massive drops i konverteringerne.

Efter min mening er det så tåbeligt som noget kan være, men hvis du er opsat på at overholde dem, så søg en masse viden om det på Google :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man ikke have en form for bekendtgørelse hvor der står man bruger Cookie og til hvad? Har sendt fx Amino har. Hvordan udarbejder man en, uden at man ruinere sig i advokat regninger?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Faktisk skal du have samtykke fra brugeren FØR du giver brugeren en cookie. Det er ikke nok bare at have en tekst på sitet. Læs her:
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=139279

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer længere , da jeg bruger affilat netværket Tradetracker og de har lige lanceret et gratis værktøj, til både den bekendtgørelse som skal være der og et værktøj til at få tilladelse til til at bruge cookie.Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)