Det Hans skildrer her, er en super måde at henvende sig på og vil langt oftere give et godt resultat, end de mange stereotype telefonsælgere, man tit bliver ringet op af. Her hos os, har vi faktisk en konkurrence om, hvem som hurtigst kan få "pistolsælgerne" ud af røret igen (på en høflig/ordentlig måde). Pt. mener jeg vi ligger omkring 19 sek. - men så har de også noget at præsentere sig og der er sagt pænt farvel Gør man som Hans foreslår, giver man et langt bedre førstehåndsindtryk og får samtidig den eftertragtede emailadresse. Men ellers gælder det om at bruge fantasien, når man gerne vil have fat i kunderne, så man kan sende dem nogle gode tilbud. Her er lidt jeg har sakset fra et indlæg jeg tidligere har skrevet på min blog, som måske kan give lidt inspiration: "Mange detailforretninger har derfor, i forsøget på at skabe en binding mellem forretning og kunde, indført f.eks. kontokort, kundekort, klubmedlemsskab o.lign. Det gør, at forretningen lige pludselig har fat i de attraktive kundeoplysninger og samtidig har en indgangsvinkel til at kontakte kunden. Andre muligheder for at skaffe de ønskede kundeoplysninger og skabe en forbindelse til kunden kan være via konkurrencer eller ved at forære noget væk, hvor kunden som modydelse skal tilmelde sig et nyhedsbrev, kvittere med en Facebook like eller på anden måde afgive sine kontaktoplysninger og på samme tidspunkt acceptere, at forretningen efterfølgende må kontakte dem med gode tilbud eller lign." dbh
|
Lars Skou :Jeg kender slet ikke supersoap. Hvad ER det egentlig???
Stik mig din mailadresse, Lars - så skal du bare se :-)
Hans