Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med WordPress' nyhedsbrev-plug-ins?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne høre, om der ikke skulle sidde en rar nørd gemt derude, som har solid erfaring med nyhedsbreve i WordPress-systemet.
En grafiker har sat en ok blog op for mig på vegne af en kunde, men glemt at tjekke, hvordan tingene fungerer sammen i fht. nyhedsbreve.

Han har lagt to plug-ins ind, nemlig SendIt og Subscription Opt-In for Sendblaster. Opskrivningen til nyhedsbrevet fungerer igennem sidstnævnte plug-in - og folk har allerede tilmeldt sig - men der er tilsyneladende ingen funktion til at sende nyhedsmail ud.

Det kan man til gengæld med SendIt, men her viser den ikke den liste, som er genereret i Subscription Opt-In. Hjælp, hjælp!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Vælg et professionelt nyhedsbrevsystem der tilbyder wordpress plugin. Campaign monitor, mailchimp m.fl. Din chance for at nå frem til inboxen vil stige betydeligt. Du risikere nemt at blive blacklistet hvis du selv står for udsendelser med mindre du er prof til det der med nyhedsbreve.
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for svaret.
Ved du, om hhv. Mailchimp og Campaign monitor kan opsamle abonnenter inde i Wordpress-systemet samtidig med, at nyhedsmails også afsendes inde i WP?

Lader til, en del plug-ins ikke evner begge ting samtidig :(

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart så vil tror at de overstående plugins "kun" giver muligheden for at folk bliver connected med MailChimp. Du skal derfor sende tingene igennem MailChimp.


Ha' en super dag! 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale at sende nyhedsbreve ud fra en professionel udbyder. Jeg har igennem tiden oplevet at flere prøver at sende nyhedsbreve ud fra deres egen WordPress og til sidst ender med at blive spamflagged.

Det betyder så at ens almindelige mails man sender til kunder og samarbejdspartnere ryger i spamfolderen i den modsatte ende.

Ovenstående er ganske forsimplet, men tag og brug en professionel mailudsender, så du ikke skal tænke på alle faldgruber der er ved at sende ud selv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)