Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Vinduespudseren i Randers ;)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Håber i nyder det gode vejr :)

Jeg har lige fået sat vores nye side op så jeg synes den er fin, men vil gerne have andres øjne på designet..

Her tænker jeg ikke SEO der mangler en del endnu, men hvad siger i til selve designet og brugervenligheden ?

Er budskabet klart nok og enkelt for den sags skyld

Link her: Vinduespudser Randers 

God Sommerdag derude

Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske udemærket.

Funktionelt og behageligt.

Jeg mangler måske et logo eller et navn i toppen.

Du kunne også godt føje noget "Call to Action" til siden.
Hvad vil du gerne have folk til? (skal du spørge dig selv)
Og så fremhæve det.
Jeg kan se at BOOK er meget tydeligt. Men det kan godt gøres tydeligere ;-) 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper..

Mange tak:)

Min tanke med siden er at jeg snart får 2500 flyers hjem som ryger i postkasser i byen og regner med folk finder siden den vej igennem så de allerede ved hvad jeg vil tilbyde :)

Du har måske ret med et logo i toppen, især undersiderne står måske lidt "tomme" i toppen

Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal flytte "Booking" ud til venstre og sætte en ramme eller en knap-baggrund på og så smide et logo ind i stedet.

Det ville gøre en del ;-)

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden.

Jeg synes helt sikkert også, at du skal have logo på. Ikke som pynt, men som branding af din virksomhed, når du kommer rundt i byen. Jeg hjælper gerne med den del. Du kan bare sende mig en besked herinde eller via adresse i signatur.

Derudover ville jeg fjerne den besøgstæller, du har på siden. Den gør intet godt for nogen. Ønsker du at registrere besøgende fornuftigt, bør du smide noget Google Analytics på siden. Det kan du også bruge til meget mere.

Personligt er jeg ikke meget for betegnelsen "dødsbo"... men jeg har ikke noget bud på, hvad man ellers skulle kalde det :)

Og så bør du få læst korrektur på sidens tekster... her hjælper jeg også gerne. Det er super vigtigt i forhold til at få budskabet ordentligt ud og fremstå troværdig.

Og i stedet for at linke til en gruppe på facebook, ville jeg få oprettet en side i stedet... og skrive ud for ikonet på hjemmesiden, at linket er til jeres facebookside :)

Og endelig ville jeg forsøge at samle kontaktformularen en smule, så den ikke spreder sig så langt ned på siden. Den kan sagtens samles meget mere.

Men ellers synes jeg, det er en ganske fornuftig side, der er overskuelig og lige til at gå til.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksterne trænger til en opstramning - der er blandt andet et par tastfejl - nogle manglende r-endelser mv - småting måske, men det har alligevel betydning for troværdigheden :)

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 11
Indlæg ialt: 47
Fra  Flexbar - cocktails & bartending Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tillykke med din nye side.

 

Som jeg ser siden, ser den indbydende og professionel ud. Bestemt en fin side.

 

Mit umiddelbare bud på formålet med siden er at du gerne vil bruge den til at generere leads . Der synes jeg du kan gøre et par ting.

 

1. i stedet for at have din flyer på undersiderne ville jeg enten få udviklet en kontaktformular med navn, tlf mail og forespørgsel eller få udviklet en tiltalende call to action (cta) knap som sender dine besøgende over til din kontakt side. Dog er første efter min mening at fortrække da du gør den besøgendes handlingsproces kortere. (dette er dog en ting du bør teste) cta knap vs formular.

2. jeg vil i teksten opfordre den besøgende til at tage kontakt. gerne med en opfordrende salgstekst.

3. arbejde med bullets - nævn 5 gode grunde til at den besøgende skal vælge dig frem for konkurrenterne. Sæt dem ind toppen af hver underside, gerne med et grafisk element. (flueben, stjerne etc) dette bør også testes

 

Ellers en ganske fin side.

 

Nå, men dette var lige hvad jeg have af indspark.

Håber du kan bruge det.

Vh

Peter, flexbar

Lej en bartender til din næste fest og nyd de lækreste drinks hele natten!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Boligservice:

Hej aminoer

Håber i nyder det gode vejr :)

Jeg har lige fået sat vores nye side op så jeg synes den er fin, men vil gerne have andres øjne på designet..

Her tæn...


Hej,

Overordnet synes jeg faktisk siden er pæn og overskuelig, og alle har mulighed for at læse teksten.
Det jeg vil foreslå er, at få taget nogle rigtige billeder, og så er der mis-match mellem dødsbo og bil på forsiden.

Måske i stedet for skyer som baggrundsbillede, skulle der måske tages billeder af en af dine/jeres vinduespudsere i arbejde.

Slutteligt synes jeg det virker lidt useriøst at ligge en nope.dk tæller ind på undersider. Men det er bare min mening :)

Tillykke med hjemmesiden,

Fortsat god aften 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

flot siden vil jeg sige

billeder synes godt kunne vise mere personlighed man ser ansigtet hvem er i , da billeder på siden kan jo være hvem som helst næsten da man ikke ser ansigtet og det giver mig mere tryghed over siden at man kan se ansigtet .

afgjort en fordel med social logoer på siden især facebook og google er vigtige at huske på en side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Super mange tak for jeres bud og kommentar sætter jeg stor pris på :)

Jeg har rettet lidt efter jeres meninger

1. logo på siden

2. min flyers er fjernet og lavet lidt mere call to action med V-mærkning og tlf nr mere synligt

og endnu engang mange tak

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)