Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge online. Hvordan?

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter:)

Jeg vil anbefale dig at læse denne gratis ebog "Den komplette guide til passiv indtægt på nettet - Få op til 5.000 kr. Ekstra hver måned i passiv indtægt"
Du kan downloade den oppe i højre hjørne :)

Jeg er sikker på at den vil være en kæmpe stor hjælp for dig! 

MVH Martin 
wallstickers verdenskort 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martintb:

Hej Peter:)

Jeg vil anbefale dig at læse denne gratis ebog "Den komplette guide til passiv indtægt på nettet - Få op til 5.000 kr. Ekstra hver måned i passiv indtægt"
Du kan downloade den oppe i højre hjørne :)

Jeg er sikker på at den vil være en kæmpe stor hjælp for dig! 

MVH Martin 

Hej Martin.

Det er dejligt at nogle har postet en ebook, jeg elsker at læse om metoder som kan hjælpe, og så prøve dem i praksis.

Og op til 5.000 kr ekstra i hver måned, det lyder virkelig af meget.

Tror os at den vil kunne hjælpe mig, tak Martin.

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Smith:

Peter Knude:
Hvordan tjener jeg penge online?

Du går i gang idag og lære af dine fejl.

Byg en hjemmeside om det du interessere dig for, som du kan tjene penge på.

Det er ikke engang løgn Yes

Fra Århus
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, håber lige i kan besvare dette spørgsmål :
Jeg er under 18 år, og mange/alle de her affiliate sider kræver at man er over 18.
Har i en løsning til problemet, eller kender i nogle affiliates som ikke behøver at man er 18????
På forhånd tak
Ethan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

man har jo langt længere tid når starter tidlig aldre det er dejligt at se nogle tør satse tidligt

man kan opret en facebook lære lidt om det

oprette google plus

måske lige lege lidt med mobil kameraer og få videoer på siden dette bliver uden tvivl mere populært i fremtiden på siden og ved start tidligt har man mere tid til at lære af sine fejl og man kan lettere leve af det man starter op med når bliver ældre da man tør gå i gang tidligt

vær ikke bange for at spørge om hjælpe på forummet intet er dumt at spørge om det er kun svaret måske forkert eller misforstår dig så man forklare det bedre så , men giv den 110% iværksættere energi og være utrættelige for du vil være den bedste 

tips her til at få en blog i gang her eksempelvis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

man har jo langt længere tid når starter tidlig aldre det er dejligt at se nogle tør satse tidligt

man kan opret en facebook lære lidt om det

oprette google plus

måske lige lege lidt med mobil kameraer og få videoer på siden dette bliver uden tvivl mere populært i fremtiden på siden og ved start tidligt har man mere tid til at lære af sine fejl og man kan lettere leve af det man starter op med når bliver ældre da man tør gå i gang tidligt

vær ikke bange for at spørge om hjælpe på forummet intet er dumt at spørge om det er kun svaret måske forkert eller misforstår dig så man forklare det bedre så , men giv den 110% iværksættere energi og være utrættelige for du vil være den bedste

Hej Mikael.

Ja, jeg har allerede en facebook, har hørt at G+ ikke er blevet helt så stort endnu, men det kunne da godt være at jeg skulle begynde med at bruge det.

Men som du siger, ja man har meget længere tid, til at lære det, hvis du starter i en tidlig alder :-).

Tak for tippet.

Med Venlig Hilsen Peter.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ethan Ara:

Hej, håber lige i kan besvare dette spørgsmål :
Jeg er under 18 år, og mange/alle de her affiliate sider kræver at man er over 18.
Har i en løsning til problemet, eller kender i nogle affiliates som ikke behøver at man er 18????
På forhånd tak
Ethan

Dine forældre :)

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate er genialt og der kan virkelig tjenes mange penge på det, når man først lige finder ud af hvordan det fungere. Bare til inspiration kan jeg fortælle dig at jeg som 13 årig, tjente over 5000 kr. i December måned 2011;)

Læs en masse om affiliate, seo, linkbuilding osv. (seo og linkbuilding er vigtigt og du kan ikke undvære det, som jeg troede da jeg gik igang)

Kan anbefale:

Simonsiger.dk

Antphilosophy.com (gratis ebog) (tjek under podcast:O)

Denniskjaergaard.com (download hans gratis ebog)

http://www.concept-i.dk/blog

Bliv ved og giv ikke op før du har nået dit mål, er mit bedste råd;)

Hvis du har nogle spørgsmål kan du også sende mig en PB:D

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Affiliate er genialt og der kan virkelig tjenes mange penge på det, når man først lige finder ud af hvordan det fungere. Bare til inspiration kan jeg fortælle dig at jeg som 13 årig, tjente over 5000 kr. i December måned 2011;)

Der er ikke specielt mange affiliate netværk der tillader personer under 18 år... Men du kan tilmelde Partner-ads og hvis nok også Smart-Response.

Læs en masse om affiliate, seo, linkbuilding osv. (seo og linkbuilding er vigtigt og du kan ikke undvære det, som jeg troede da jeg gik igang)

Kan anbefale:

Simonsiger.dk

Antphilosophy.com (gratis ebog) (tjek under podcast:O)

Denniskjaergaard.com (download hans gratis ebog)

http://www.concept-i.dk/blog

Bliv ved og giv ikke op før du har nået dit mål, er mit bedste råd;)

Hvis du har nogle spørgsmål kan du også sende mig en PB:D

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Knude:

Marco Poul:

Hej Peter,

En anden idé til at tjene penge online er at bruge Fiverr. Hvis du fx er rigtig god til computere, kan du sætte et gig op (et gig er et job du udføre for 5$ pr) omkring at hjælpe andre med computere i 10minutter, eller ligende. Der er rigtig, rigtig mange muligheder! Bare tænk på hvad du er god til og sæt det op til et gig. En anden mulighed for et gig er at lave en form for e-book med indhold der interessere dig. 5$ er kun ca 28kroner, men ens gig behøver ikke at tage alverdens tid at udføre.

Hvis du mangler inspiration til at tjene penge med Fiverr, kan du besøge min hjemmeside FiveGigg.

De bedste hilsner

Marco Poul

Hej Marco Poul.

Jeg vil da lige kigge lidt nærmere på det, hvad for eksempel kan man gøre det med? :-)

Har du gjort det før.

Med Venlig Hilsen Peter.

Jamen det kan være alt du interessere dig inden for, som du har nogle evner med. Der er både folk der bruger deres talenter og folk der bare laver skøre gigs som fx at de vil skrive en tekst på deres læber. Men lige gyldigt hvad man vil sælge, så så længe det er fedt, skørt, unikt eller brugbart og får promotion, så sælger det!

/Marco Poul

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)