Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffes facebook Likes?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Det du skriver gir' god mening.

Så vil jeg læse dine e-bog og klikker på link.
Hvad ser jeg? Nu skal jeg LIKE for at downloade gratis - før jeg har læst bog :)

Det gir' IKKE mening.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige en lille natte ide, som jeg med det samme har indført for remoulade-rikke.com også:

I stedet for at fylde folks indbakker op med nyhedsmails, der alligevel blot ender i spambakken eller i glemmebogen - Så har jeg nu oprettet en facebookside for R-R. 

Under "nyheder" på min hjemmeside (Og senere via et diskret link) forklarer jeg at jeg udsender alle mine nyhedsbreve via min facebook profil. Jeg lægger ikke skjul på, at jeg vælger denne netode, netop for ikke at "belemre dem, i deres travle indbakker."

Kunden føler nu valgfrit, at han kan følge med på sit eget niveau.

Det finurlige er jo netop, at man først kan følge med på feks en virksomhedsprofil, hvis man lige "liker" eller på anden vis joiner den først :)

Det system vil jeg teste... I er velkommen til at stjæle det :D

Nat nat...

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Prince 2000, det skulle ikke være noget problem, men jeg skal vide hvilket cms du bruger, send mig linket til dit site og jeg kan være gi dig et konkret "tilbud/forslag" 

mvh

Kim Dahl

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

frier:
Det du skriver gir' god mening.


Så vil jeg læse dine e-bog og klikker på link.
Hvad ser jeg? Nu skal jeg LIKE for at downloade gratis - før jeg har læst bog :)

Det gir' IKKE mening.

Hej Frier

E-bogen er fra sidste år, hvor Facebook Platformen så lidt anderledes ud, men de grundlæggende principper kan stadig bruges. En sådan e-bog ville normalt koste penge, men jeg har lagt den ud på min Facebook Side, så den kan downloades gratis - dog kun af KB-Marketings Facebook fans. 

Det giver GOD mening :)

Hvis du ikke ønsker, at følge KB-Marketing på Facebook, kan du jo evt. komme udenom like-gaten ved at "Synes Godt Om" siden, downloade e-bogen og herefter unlike siden igen. Det er du velkommen til, hvis du ikke ønsker at modtage nyttige Facebook tips, nyheder og guides fra KB-Marketing i din nyhedsstrøm. 

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Tag fat i konxion.dk i ålborg de kan klare det for dig.

mvh

Claus

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

RemouladeRikke:

Fik lige en lille natte ide, som jeg med det samme har indført for remoulade-rikke.com også:

I stedet for at fylde folks indbakker op med nyhedsmails, der alligevel blot ender i spambakken eller i glemmebogen - Så har jeg nu oprettet en facebookside for R-R. 

Under "nyheder" på min hjemmeside (Og senere via et diskret link) forklarer jeg at jeg udsender alle mine nyhedsbreve via min facebook profil. Jeg lægger ikke skjul på, at jeg vælger denne netode, netop for ikke at "belemre dem, i deres travle indbakker."

Kunden føler nu valgfrit, at han kan følge med på sit eget niveau.

Det finurlige er jo netop, at man først kan følge med på feks en virksomhedsprofil, hvis man lige "liker" eller på anden vis joiner den først :)

Det system vil jeg teste... I er velkommen til at stjæle det :D

Nat nat...

Jeg tænker fuldstændig samme tanker som dig, Rikke. Hvis man giver folk en grund til at like, så skal man nok også få dem til at like, hvis de er interesseret i det, du udbyder. Der er mange engelsksprogede hjemmesider, der bruger tricket med at spørge dig om du ikke vil follow'e deres twitter eller like deres facebook side, så du kan følge med i det næste indlæg eller næste nyhed.

Jeg ville dog kombinere det med Thomas Bigums pointe med man skal time det korrekt. Evt. i den mail, som man sender ud efter ordren er afgivet eller bare onsite på en speciel side der erlavet til formålet, så fanger man ens kunder der hvor de måske ønsker mere... :-)

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra København Ø
Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

... og så skal man absolut ikke kimse af hvad facebook ads kan skaffe af interesserede likes.... :-D

Mvh Daniel Nielsen
- marketingmedarbejder hos online marketing bureau Atak Advertising & Marketing

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:
hvis du ikke ønsker at modtage nyttige Facebook tips
 

Love it :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Husk også konstant at holde din side opdateret med nye ting og sager, det gør den mere interessant, og derved trækker flere folk til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Piilgard Nielsen:

Kasper Bengtson:
hvis du ikke ønsker at modtage nyttige Facebook tips
 

Love it :)

Tror jeg har taget skade af alle de neuromarketing-bøger :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)