Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klik til køb

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alleminoer.

 

Vi er 2 gutter som har startet et varmepumpe og klimaanlægs firma, vores primære beskæftigelse skal være årligt service aftale på varmepumper og airconditions, vi har lavet en hjemme side og noget småt seo samt en facebook kampagne.

Der er mellem 20-30 besøgende på vores side hverdag, men hvorfor ingen køb?

Er det vores hjemmeside der er for dårlig?

Hvad kan vi gøre?

Hvad ville i prioritere, ? Google side 1 - Facebook kampagne - Flyers omdeling - Andre ideer??????

Det kunne være lækkert med en man kunen spørge til råds engang i mellem, kan man købe sig til en "iværksætter mentor" eller er der måske en venlig sjæl her på siden der vil ha os i røret en 20 mins tid om ugen?

Med venlig hilsen

Lars - Varmepumpesyn.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsSN:
Er det vores hjemmeside der er for dårlig?

Ja.

Siden er efter min bedste overbevisning alt for dårlig. Den udstråler ingen seriøsitet og ligner et hobby projekt, som er lavet på 30 min.

Så før I bruger tid og budgetmarkedsføring, ville jeg nok kraftigt overveje hjemmesiden - kan den optimeres og ændres eller skal der laves en helt ny?

Få også lagt en Google Analytics ind på siden, så I kan se alle detaljer omkring jeres besøgende og deres adfærd på siden.

Ved venlig hilsen

Johannes

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg var kun kort inde at kigge på jeres side, men jeg fandt ikke et menupunkt, hvor man kan læse om hvem i er, eller jeres cvr nummer.

Måske vil det højne troværdigheden lidt.

Mvh Jannie 

Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Johannes - sørg for at få installeret Google Analytics eller et andet tracking værktøj. Med det kan I se hvilke søgeord jeres besøgende bruger for at finde jeres side - er de ikke relevante, har I jo forklaringen der. I kan også se hvor de besøgende kommer fra i landet. Er de besøgende fra Esbjerg, tja så er de nok heller ikke interesseret i jeres service. I kan også tjekke hvor lang tid de opholder sig på jeres site - hvis de forsvinder efter fem sekunder, tja så er sitet for dårligt og/eller irrelevant.

Dernæst bliver I nødt til at skrive mere om hvem I er - hvad er jeres fysiske forretningsområde? Hvad er jeres kompetencer? Sæt nogle ansigter på... CVR nummer er også vigtigt. Giver I noget garanti?

Det mest vigtige er dog - efter min mening - at I begynder at tænke i nytte. Altså hvad får kunden ud af et eftersyn af deres varmepumpe og hvorfor skal de vælge jer? Jeg er selv den lykkelige ejer af en varmepumpe, og jeg er temmelig ligeglad med lovpligtigheden i et eftersyn. Hvad jeg derimod tænker på er: kan et eftersyn forlænge levetiden på mit anlæg? Bliver anlægget optimeret, så jeg sparer penge på driften? Vil et eftersyn sikre mig driftssikkerhed, så jeg ikke kommer til at fryse fordi anlægget sætter ud? Find selv på mere, men tænk i NYTTE - ikke teknik.

Ang. SEO, så finder der mange eksperter - også på Amino. Sikker på I nok skal få råd hvis I spørger og I kan sikkert betale jer fra en mentor. En ting der dog springer i øjnene er jeres interne links. Jeg har ikke undersøgt sagen, men jeg tvivler på at "eftersyn" er det bedste søgeord... Umiddelbart vil jeg foreslå "varmepumpeeftersyn", "eftersyn af varmepumpe", "varmepumpe eftersyn" og lignende...

Og ja - jeres side er altså ikke hverken troværdig eller køn... Men det kan den jo blive :-)

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre siger, er hjemmesiden ikke god nok.

Hjemmesiden skal være indbydende og ligne noget fra 2012 og ikke (undskyld jeg siger det) 2005?.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

siden den er alt for rodet og derfor ville jeg ikke tør handle hos jer.

jeg google hurtigt det er tit nemmere at forklare hvad man mener der vil virke sådan en side virket langt mere troværdig for mig eselektrikeren.dk

hvad mangler din side ro og harmoni

et cvr nummer

god firma profil

harmoni mangler over alt

fordel med google plus ved SEO

Husk google viser op 70 tegn det kan i hvert fald give flere klik det kan være det giver flere kunder

jeg kan ikke se nogle billeder på siden i er ude ved kunder det gør siden mere troværdig

når klikker de links forsiden eftersyn går de kun til forsiden altså ingen steder , hvorfor er de links der så de forvirre en bare mere når der er links der ingen steder går hen .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give Johannes Helleland ret, siden virker ikke særlig professionelt.

Layout mæssig ser den ikke særlig prof ud, vi anbefale at få lavet et redesign af siden.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de svar vi har fået, det er virkeligt skønt at få noget konstruktivt kritik at arbejde videre med.

Må helt klart indse at vi har set os blind på vores side, vi har ikke set de skavanker den har.

Derfor er det besluttet at arbejde forfra med en ny side, den skal blive mere elegant og som en skrev 2012 agtig.

Jeg vil straks der er nyt under solen fremlægge det for kritikerne :) og håber igen at høre jeres udmeldinger.

Rigtigt mange tak so far

Lars - Varmepumpsyn.dk

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Så er der en ny hjemmeside oppe, har fulgt jeres råd og det er hvad vi er kommet frem til håber virkelig i tager pænt imod den, kontruktivt kritik modtages meget gerne.

http://www.varmepumpesyn.dk/

Med venlig hilsen

Lars - Varmepumpesyn.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)