Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webhotel hos Meebox

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen - Affiliate Marketing:

Den smarte iværksætter:

Jeg vil bare ikke risikere at købe det billigste, og det så viser sig at loadingtiden er langsomt, ligesom jeg oplever nu hos den nuværende host.

Venlig Hilsen

Martin

Jeg er ret sikker på at loadingtiden er den samme på alle deres 3 webhoteller. Da jeg fik over 10 domæner blev jeg nødt til at skifte til webhotel 2 pga. manglende plads, men loadhastigheden har været den samme.

Vil klart anbefale dig webhotel 1 - det burde være fint til dig.

Det passer ikke helt, på deres pro løsning kører de Litespeeed - som giver serveren noget ekstra turbo. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:
Det passer ikke helt, på deres pro løsning kører de Litespeeed - som giver serveren noget ekstra turbo. 

Arh, tak for remideren. Undskyld :-).

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt. 4 hjemmesider kørende på deres billigste løsning (billig webhotel nr. 1) og loadinghastigheden er ganske fin - for ikke at sige meget god ;-)

Nu hvor du kører med Wordpress, så installere lide W3 Total Cache, som også optimere hastigheden på dine hjemmesider :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er også yderste tilfredse med meebox.net min stripper side køre den lyn hurtige og det er jeg bare suveræne tilfredse med jeg tror også du kan nøjes med den billige pro løsning det er billigt og webhotel på en super server

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt Meebox i et par år for Butikki og kan klart anbefale dem. Vi oplevede en markant forbedring, da vi opgraderede (helt smertefrit) til det mindste Pro-hotel.

/Kjeld

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

unoeuro = bedst :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars85:
unoeuro = bedst :)

Totalt offtopic? Desuden har jeg før både brugt UnoEuro og Meebox. Jeg bruger stadig Meebox.......

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)