Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af niche sider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

G'aften Skype-Wink

Der ryger efterhånden flere og flere sider til salg herinde på Amino, og mange af dem er simple niche sider, som der bare ikke er tid til at arbejde på mere. Flere af dem bliver solgt for pæne summer, så jeg ville lige høre hvad prisen på sådan en side kunne ligge på, hvis den kun var blevet lavet med videresalg for øje.

Hvis man eksempelvis laver en side på et godt keyword, der har en del søgninger hver måned, og man opsætter en Wordpress på den. Derudover skriver man en håndfuld artikler, så den egentlig er køreklar. 

Hvad ville sådan en side ligge på i prisleje, hvor der bare skal i gang med at laves linkbuildingSkype-Smile

Bedste hilsner,

Sander

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville mene det kommer an på Rank, Besøgstal og Omsætning.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du have ret i AB. Men da der umiddelbart er tale om ny istandsatte sider, som har henblik på videresalg med det samme, så er der formodentlig ikke kommet interessante besøgstal og omsætning til endnu.

Det jeg søgte var egentlig en pris på en opsat WP side, med skrevet artikler til. Dog kunne det også være interessant at høre, om det ville skabe mere værdi at beholde siderne et par måneder, skabe lidt rank på dem og selv lave linkbuildingen osv., og først derefter sælge dem videre. På den anden måde vil man hurtigere kunne spytte sites ud, hvor den sidstenævnte metode vil tage længere tid. Men ville der også være mere værdi i det, i længden? Skype-Smile

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Det jeg søgte var egentlig en pris på en opsat WP side, med skrevet artikler til. Dog kunne det også være interessant at høre, om det ville skabe mere værdi at beholde siderne et par måneder, skabe lidt rank på dem og selv lave linkbuildingen osv., og først derefter sælge dem videre. På den anden måde vil man hurtigere kunne spytte sites ud, hvor den sidstenævnte metode vil tage længere tid. Men ville der også være mere værdi i det, i længden? Skype-Smile

Godt spørgsmål. Det vil jeg da selv mene. Men tror ikke du kan sætte pris på det asap, jeg vil mene det kommer an på mange ting, såsom hvor stor er konkurrencen på søgeordet? For nu er Søgeord i Urls jo ikke alt.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

indhold, pagerank, besøgstal, positioner i google, omsætning, design, linkbuilding er alle nogle der skal tages i betragtning ved prissættelse - hvis du kun smider en hurtig wp side op der er 2-4 måneder gammel med nogle artikler og en wp standardside ville jeg ikke give dig noget.

Kan du dermed fremvise gode besøgstal, en omsætning fra affiliate eller adsense(ikke min kop the, læs: hader dem!), godt domænenavn, godt kommercielt indhold og forside placeringer i google så vil jeg godt give dig 10-12 x månedlig omsætning - hvis den er mere værd end 3000-4000 ville jeg personligt beholde den og nyde en fin indtægt pr- måned med forholdsvis lidt arbejde i forhold til opstartsfasen :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Sander,

Jeg kan godt se, hvor du vil hen - har selv haft præcis samme tanke/idé. Jeg har midlertidigt droppet den (og gjorde dette i stedet), da jeg simpelthen tror, det er for svært at tjene ordentlige penge på ideen. Folk forventer at se indtjening på et site før de køber det, det er vist bare facts. 

Så jeg vil råde dig til i stedet at kopiere 'min' idé - eller vi kan teame up :)

Hyggehejsa

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)