Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er linkbuilding?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg er blot en lille 12-årig dreng der gerne vil lære om SEO og sådan. I dag faldt jeg så over ordet ''Linkbuilding''. Hvad er det? Hvad kan jeg bruge det til? Og hvorfor skal jeg gøre det?

-Nicolai

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicokaj:

Hej Aminoer!

Jeg er blot en lille 12-årig dreng der gerne vil lære om SEO og sådan. I dag faldt jeg så over ordet ''Linkbuilding''. Hvad er det? Hvad kan jeg bruge det til? Og hvorfor skal jeg gøre det?

-Nicolai

Først vil jeg sige det er sjovt du staver dine navne på 2 forskellige måder! Ja linbuilding.

Det er lidt som ordet siger, link building, altså på dansk, at bygge links. Dette kan man gøre på mange måder f.eks.

Blog kommentar

Link kataloger

Artikeldatabaser

og mange flere!

Ved at aktivere et link fortæller du google at dette ord har en vis betydning for din hjemmeside, f.eks jeg sælger billige radiatorer der aktiverede jeg et link og det kan hjælpe mig til at få mig op på google med søgeordet 'billige radiatorer', det er lige ligesom at man smidder en stemme til et valg.

Jo flere stemmer jo bedere. Håber du kan bruge det til en lille smule!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Nicokaj:

Hej Aminoer!

Jeg er blot en lille 12-årig dreng der gerne vil lære om SEO og sådan. I dag faldt jeg så over ordet ''Linkbuilding''. Hvad er det? Hvad kan jeg bruge det til? Og hvorfor skal jeg gøre det?

-Nicolai

Først vil jeg sige det er sjovt du staver dine navne på 2 forskellige måder! Ja linbuilding.

Det er lidt som ordet siger, link building, altså på dansk, at bygge links. Dette kan man gøre på mange måder f.eks.

Blog kommentar

Link kataloger

Artikeldatabaser

og mange flere!

Ved at aktivere et link fortæller du google at dette ord har en vis betydning for din hjemmeside, f.eks jeg sælger billige radiatorer der aktiverede jeg et link og det kan hjælpe mig til at få mig op på google med søgeordet 'billige radiatorer', det er lige ligesom at man smidder en stemme til et valg.

Jo flere stemmer jo bedere. Håber du kan bruge det til en lille smule!

vh AB

Okay tusind tak! Og de to navne? Nicokaj er noget min storesøster hele tiden kalder mig. Jeg hedder rigtigt Nicolai. 
Så hvis jeg har forstået ret. Så hvis jag linker til min hjemmeside: http://nicolaim.dk/ så har jeg lige aktiveret et link? Ikke?
Og en artikeldatabase. Hvad er det så?
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo du skal også aktivere det så man kan trykke på det. Også skal du jo nok også tilføje en anchor tekst f.eks Iværksætter Nicolai - Det er et aktivt link der fortæller google at du ligesom har lagt en stemme sedel på ordet "Iværksætter Nicolai".

Artikeldatabaser er hvor man skriver en artikel om det man nu ønsker at linkbuilde på, også aktivere man 2-3 links i artiklen, kan du se det smarte i det ? :) - Nogle mener det giver større værdi andre gør ikke, og mener at artikeldatabaser er ved at uddø.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo altid starte med at lave et link til din hjemmeside i din signatur. Husk at bruge ankertekst.

De fleste linkkataloger og artikeldatabaser er døde efterhånden og bliver betragtet som link farming af diverse søgemaskiner.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai Du har desværre ikke aktiveret det link (nu gør jeg det lige for dig alt muligt) som du kan se så har jeg linket til dig med anchor teksten alt muligt :-)  men du fik dog lige en non linked mention der fra dit eget link, og det har også værdi ifht. SEO. og en artikeldatabase er en side hvor folk kan skrive artikler om de emner de har viden om også få link derfra.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

husk aktivere dit links så det peger mod din side sådan her http://nicolaim.dk/ du kan sætte links i din fodnoten blandt andet her i amino.dk , gør sådan her klik ret profil , klik debatindstillinger gå ned i signatur sæt dit links der og så husk debattere løs her på amno.dk

husk udfylde din profil mindste 80% så vises den på google kan jeg huske der blev skrevet for lang tis siden her på amino.dk

hvad links building står meget godt beskrevet her 

http://www.ktj-media.dk/faq/fagord/linkbuilding/ 

her er nogle tips og ideer hvad du kan gøre selv for din hjemmeside http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
er døde efterhånden og bliver betragtet som link farming af diverse søgemaskiner.

Spørg lige af ren interesse hvordan det?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Jo du skal også aktivere det så man kan trykke på det. Også skal du jo nok også tilføje en anchor tekst f.eks Iværksætter Nicolai - Det er et aktivt link der fortæller google at du ligesom har lagt en stemme sedel på ordet "Iværksætter Nicolai".

Artikeldatabaser er hvor man skriver en artikel om det man nu ønsker at linkbuilde på, også aktivere man 2-3 links i artiklen, kan du se det smarte i det ? :) - Nogle mener det giver større værdi andre gør ikke, og mener at artikeldatabaser er ved at uddø.

vh AB

Aha, okay. Så lærte man noget nyt idag. Faktisk 2 nye ting. Tusind tak! :-)
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! Tak :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)