Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg få SSL på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skal ha' lavet en facebook app, men man skal bruge et domæne med "https", eller SSL eller hvad det nu hedder.. :-)

Hvor kan jeg få det til min hjemmeside, og hvad koster det?

Jeg læste lidt om det tidligere, og jeg fandt et sted hvor den billigste løsning var 6.000 kr. 
Kan det passe?

På forhånd tak! :-)

- Jonathan 

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder med samme mareridt lige nu og her. Det skulle være så nemt, har købt webhotel hos meebox og udnyttet deres fødselsdagstilbud. Har herefter købt ssl certifikat hos billigssl.dk (100 kroner), så for under 400 kroner er jeg i gang. Du skal også købe fast IP til 199 om året.

Eller...det troede jeg, nu er det 2 døgn siden og det kører stadig ikke - det at købe SSL delen fungerer godt nok, men MeeBox hænger i bremsen - nu kan jeg ikke modtage certifikatet pr. mail (kan faktisk ikke modtage mail).... puuha, det er til at få grå hår af

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

6000?????

Du kan få en der er gratis her https://www.sslplads.dk/

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

6000 kr er alt for højt, men meebox har det hele du har brug for, for at få din facebook app op og køre :)

https://www.sslplads.dk/ burde også have alt hvad du skal bruge, men du skal huske at skrive til dem og sige at du skal bruge "PHP", men skal lige siges at jeg ikke selv har prøvet at køre facebook apps hos dem, bruger selv meebox og hos dem køre det helt perfekt :)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene alle sammen!

iTilbud.dk: Ja, det er til at få grå hår - det er en hel jungle af muligheder.. 

bulldesign.dk: Tusind, tusind tak! Jeg håber de kan hjælpe! Smile

Emillius: Ja, jeg så godt at man skulle skrive hvis man vil have PHP, så det vil jeg nok gøre.. Har du bare skrevet til meebox, og bedt dem hjælpe? Eller har du også webhotel der? Smile

- Jonathan

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gjort det hele selv, du kan få meebox til at sætte ssl og det hele for dig op så du kan lave facebook apps på facebook og yeah jeg har webhotel :)

du kan altid besøg min hjemmeside, og skrive til mig om facebook apps, hvis du har problemer :)

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Emillius:

Jeg har gjort det hele selv, du kan få meebox til at sætte ssl og det hele for dig op så du kan lave facebook apps på facebook og yeah jeg har webhotel :)

du kan altid besøg min hjemmeside, og skrive til mig om facebook apps, hvis du har problemer :)

Tak for hjælpen! Smile

- Jonathan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror MeeBox kører fornuftigt, når engang det kommer op og køre. Jeg oplever dog store problemer med de mest basale ting hos dem og den support de skulle være berømte for er langsom og slet ikke kundeminded. Måske er jeg bare forvænnet fra mange år hos UnoEuro, hvor de svarer kort tid efter og løser problemerne.

Jeg håber dog de komme op og køre, trode jeg kunne købe et webhotel, sætte det op og så blot konfigurere SSL og så var det overstået på et par timer. Desværre var det ikke tilfældet - langt fra - jeg er stadig ikke oppe og køre.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)