Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp Amino med at finde bedste business bøger

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Fra  williams+creative Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop læst "Vind guldet i hverdagen" af Niels Laulund

- inspirerende og nem at gå til. Niels er forøvrigt en genial foredragsholder og i morgen har jeg fornøjelsen at høre Niels til et seminar.

Siden jul har jeg haft glæden af at høre de tre lydbøger, som DR1 lagde ud, nemlig bogen om Steven Job, Facebook og Google. Ved de ikke er danske, men hvor var de fantastiske.

Finn Williams

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige set på bog-reolen. Der var en bog, der fortjente at blive nævnt. Desværre får du ikke et blog indlæg af ham. Han er amerikaner og han døde i 1981.

Bogen er selvfølgelig:

En sælgers vej til succes af Frank Bettger

ISBN-13 978-87-7230-800-5 Hæftet - 2000, 5. udgave, Jørgen Paludan

Det er den bedste bog der nogensinde er skrevet om personligt salg. Den handler om hvordan Frank, der solgte livsforsikringer i USA, lavede alle fejlene og lærte af dem. Læs den, bliv underholdt, læs den igen og lær en masse.

God fornøjelse med den.

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 52
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har netop læst/Lyttet til lydbogen: "Business Unusual, sådan vinder Succes over Fiasko! "

Af Christian Campbell

Min varmeste anbefaling til denne iværksætter bog / lydfil.

Udbyttet af både bogen, og 3 efterfølgende session med Hr. Campbell satte udbyttet, oplevelsen og kog i blodet i top!

For iværksættere af en iværksætter med ildsjæl

Venlig hilsen BizDoktor.dk

www.HerbalCenter.dk

Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Lind:
Jeg har lige set på bog-reolen. Der var en bog, der fortjente at blive nævnt. Desværre får du ikke et blog indlæg af ham. Han er amerikaner og han døde i 1981.

Helt enig.
Og fortsættelsen "En sælgers bekendelser" skrevet af vores Amino ekspertblogger Rolf Høegh er lige så fremragende.
Ham kan I iøvrige høre helt gratis på Iværksættermessen på lørdag.

Begge bæøger kan købes på www.resultatskaber.dk - klik på stueetagen.

Hilsen

Søren

 

Fra Frank
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Strategi I vindervirksomheder - Lægaard mfl. kan helt klart anbefales. Den gør hele det "strategiske" framework en virksomhed opererer i, utrolig forståeligt.

Desuden er der en bog hvor forfatteren analyserer 100, eller sådan noget, virksomheder gennem de sidste 100 år, og ser at 5 af dem stadig eksisterer. Han analyserer sig så frem til hvad de gjorde forskelligt, fra de 95 andre, men jeg kan desværre ikke huske titlen :(

Derudover er der altid denne gamle traver, How to win friends and influence people, som jeg synes er fantastisk. Bevares, meget af det er da logik, men alligevel ting der er værd at huske på i sin hverdag.

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit svar er klart "Sælg mere på nettet" af Benjamin Gundgaard. Det er mange års erfaringer givet videre på en letlæselig og ikke mindst letforståelig måde krydret med mange eksempler

Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

God ide.

Jeg kan anbefale Rework som er skrevet af David Heinemeier Hansson fra 37 Signals. 

Mvh,

Ulrich

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Skriv lige alle titlerne ned, find nogle flere og sælg dem via Amino. Du kan kalde det Amino Bib.

Så har vi listen, og ved hvor vi kan finde dem, og du får også noget at spise i fremtiden :)

Ps:

Og så kan brugerne skrive anmeldelser af bøgerne, videoerne eller lydbåndene.

( ja jeg ved det, jeg burde sidde i bestyrelsen for Amino Cool )

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Blink skrevet af Malcolm Gladwell kan jeg anbefale. Tag beslutningerne, well, in a blink ;-)

speed, speed speed ...

Fra Gudumholm
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa!

Helt klart disse yderst letlæselige bøger:

- Selvværd for begyndere fra Mette Glargaard Andersen

- Red dit parforhold – før det kommer i krise, også fra Mette Glargaard Andersen

Sidstnævnte læste jeg vist nok for sent, for det har været for sent for mit vedkommende..;-) Men måske er det ikke for sent for den ene eller anden derude.

Men hvorfor nu det? Hvad har det at gøre med business? Tjæ, business har en masse at gøre med mennesker, relationer, netværk, og igen mennesker - især det menneske, man selv bor inde i, og beslutter sig for at være..

Dvs. at bøgerne har givet mig en enorm indsigt og forståelse for mellemmenneskelige relationer, og udstyret mig med redskaber til at kunne få mere selvfølelse, hvilket bevirker, at omgangskredsen, ja selv kunderne får med et mere autentisk og klart menneske at gøre, der hviler mere i sig selv, og derfor er nemmere at "have at gøre med" ;-)

Såmænd.. på godt østrigsk "in diesem Sinne" læs, få stoff til eftertanke, og stoff, som du virkelig kan bruge til noget i stedet for noget psyko visse vasse, bliv klogere på dig selv, bliv styrket, forstår mønstre, og især: ENJOY!

Side 3 ud af 5 (46 indlæg)