Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Biludstyr forhandler? Annoncer gratis her!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står bag sitet Alttilbil.dk som i de kommende måneder gennemgår en stor forandring.

 

Vi søger i øjeblikket biludstyr forhandlere, så hvis du har en butik eller en webshop er du meget velkommen til at oprette dig gratis på websitet.

 

 

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej webkode.dk

 

Virker siden eller ?

 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Ja, den virker bestemt. Jeg kan se din annonce var "banned" da den ikke have noget med biler at gøre. Jeg har dog åbnet for slusen igen, da jeg kan se din annonce er ændret.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Jeg syntes det er ok at sortere fra i annoncører, men det vil være god service at maile dem afslaget ... efter oprettelse, kunne jeg logge ind og rette mm, så var derfor i tvivl om siden kørte fejlfrit ... tak for optagelsen

Ved ikke om I gør det, men ville det ikke være en idé at I selv fandt relevante annoncører? Det ville da skabe noget indhold og interesse for siden !

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,



Det første man støder på efter login hvis man er blevet banned, er en stor fed tekst, hvor der står hvorfor, og at man kan kontakte admin hvis man mener det er en fejl :) Men hvis det kan overses, vil jeg kigge nærmere på det.



 



Jeg ville ønske vi selv kunne kontakte en masse firmaer og fortælle om vores gratis service, men efter at have læst markedsføring loven igennem, kan jeg ikke se en lovligt måde at kontakte dem på, uden de har givet tilladelse først.



 



Jeg vil dog meget gerne modtage tips på dette, hvis nogen Aminoer har forslag til det.



Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må da gerne ringe og snakke med dem? :-))
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-05-2007 10:49:47 Forfatter: Webkode.dk
Det første man støder på efter login hvis man er blevet banned, er en stor fed tekst, hvor der står hvorfor, og at man kan kontakte admin hvis man mener det er en fejl :) Men hvis det kan overses, vil jeg kigge nærmere på det.


Jeg ville ønske vi selv kunne kontakte en masse firmaer og fortælle om vores gratis service, men efter at have læst markedsføring loven igennem, kan jeg ikke se en lovligt måde at kontakte dem på, uden de har givet tilladelse først.



 

Så har jeg åbenbart været logget ind, inden optagelsen blev banned ... ellers var jeg stære blind

Vedr. kontakt til annoncører, så er det ikke forbudt at skrive et brev eller ringe til dem, hvilket i så kunne gøre med dem i finder mest interessante. Derudover er der vel heller ikke noget i vejen med at i selv opretter firmaer i systemet, det er jo gratis reklame for deres firma ...

God vind med projektet

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svarene, jeg vil prøve at undersøge det nærmere. Jeg havde helst set mig fra at ringe til firmaer, da jeg ved fra mig selv at jeg aldrig giver "sælgeren" en chance, hvis jeg bliver ringet op :)

 

Og spred endelig ordet hvis I kender biludstyr forhandlere, både online og offline forhandlere :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)