Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shawarmavogn

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino brugere;)

Manden og jeg har længe talt om at være selvstændige og har nu endelig fået sparet nogle penge sammen.

Vi har set flere shawarma vogne og kan se at det kører godt. Vi har prøvet St søge lidt men kan ikke helt finde ud af hvor man kæber sådan en vogn. Ci har spurgt en der har en vogn men han var ikke meget for St fortælle det. Derfor vil jeg hører km i. Evt kan hjælpe.

Og hus i har nogle råd så kom med dem;) hvis der evt noget som i synes vi skal tænke på så kom også med det;)
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan finde dem brugte på DBA.dk søg under salgsvogn 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

sarakaroui:
Hej amino brugere;)

Manden og jeg har længe talt om at være selvstændige og har nu endelig fået sparet nogle penge sammen.

Vi har set flere shawarma vogne og kan se at det kører godt. Vi har prøvet St søge lidt men kan ikke helt finde ud af hvor man kæber sådan en vogn. Ci har spurgt en der har en vogn men han var ikke meget for St fortælle det. Derfor vil jeg hører km i. Evt kan hjælpe.

Og hus i har nogle råd så kom med dem;) hvis der evt noget som i synes vi skal tænke på så kom også med det;)

Hej Sarakaroui

Spændende projekt, jeg har benyttet mig af 2 forskellige for nylig, og syntes der er stor kvalitetsforskel, har i overvejet hvor den skal stå henne? Og hvordan vil i være i forhold til de andre både faste steder og vogne...

Dbh. Martin

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det;)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin;)

Vi har selv bsmuttet os af nogle forskellig og kan også smage på især kødet at der er stor forskel så der har vi talt om St vi self vil gå efter noget godt kød..

Mht beliggenhed har vi talt om nogle forskellige steder det skal self være et sted hvor der er meget menneske traffik. Her tænkte vi uden for en tog St evt.

Har du ellers nogle gode råd?
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke blive franchisetager hos Happy Kebab? Deres koncept er total genialt set fra mit synspunkt..

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal virkelig finde et godt sted at opstille den. Der er så mange shawarma-barer i København, og de konkurrerer så hårdt på prisen, at man i frokostperioden altid kan få en shawarma til 20-25 kr. Men der er selvfølgelig også forskel på kvaliteten - sats på den bedste :-)

Business coach

Fra København N
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Fed ide at starte op selv.
Men overvej nøje jeres forretningkoncept og find ud af hvad der gør jer anderledes end alle de andre.

Hvorfor skal jeg som kunde vælge jer og ikke nabo kebaben :) - I længden hjælper det jeg at være bevidste om hvad i vil, hvor i skal hen osv. 

Hvilken by starter i op i?


God vind 

Mvh Christian Cannon 

barbiksen.dk - NY Webshop med billigt barudstyr til hele danmark

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 34
Fra  Championsport Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara,

Som der bliver sagt, så synes jeg faktisk I skal tage en snak med happy-kebab. 
Lyder som en rigtig fed idé!

Men ellers så synes jeg også I kan prøve dba.dk

Husk at differentiere jer fra de andre vogne, gør det måske hyggeligere eller meget billigere.
Det skal i hvert fald skille sig ud, for der er jo meget konkurrence :)

Men held og lykke med det.

 

Championsport - Salg af kvalitets kampsportsudstyr. Søger du bokseudstyr som boksehandsker, MMA handsker? Besøg http://championsport.dk

Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!


Prøv og søg "Happy Kebab" inde på facebook, det er et spændende franchise koncept :-)

Alt godt,

S

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)