Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Synes godt om" + SEO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mit spørgsmål er følgende..... Efterhånden siges det, at google tager meget hensyn til hvor synlig ens hjemmeside er på de sociale medier.

Derfor vil jeg høre om det hjælper på min hjemmesides placering når nogen af mine bruger trykker på "synes godt om" (Facebook) på min side.  Tæller det som et link til min side fra deres væg og vil det evt kunne forbedre min placering på google?

Eller er der andre muligheder for at få gavn af at brugerne trykker "synes godt om"? Er det bedre at de melder sig ind i en gruppe for min side på facebook eller ? Nu snakker vi udelukkende med henblik på at få en bedre placering på google...

Håber spørgsmålet er forståeligt og nogen kan komme med et godt svar.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved i hvert fald at du ikke får direkte værdi for linksne (Da facebook har nofollow på alle links som brugerne poster)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Google følger ikke linksene, men de læser dem. Og de har betydning, dog en mindre betydning.

Tænk ikke så meget over om det dofollow eller nofollow, bare få dig nogle links. Nofollow links fra en troværdig og relevant side, som ikke har så mange udgående links, viser stadig overfor Google at din side er relevant, selvom der ikke overføres linkværdi eller ankertekst.

Og ja brug for guds skyld de sociale medier. Deres betydning har været forholdsvis stærk i nogle år, men får endnu et hak op af med Google+ ( som jeg ville koncentrere mig om, hvis jeg var dig ). Men gå efter det hele.

Jeg har skrevet et indlæg her om social search : her

Og her er en video hvor Google bekræftiger at de bruger sociale medier som ranking signal , selvom der er nofollow :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)