Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af forum

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg begyndte at kode hjemmeside da jeg var 12 så har lidt erfaring indenfor programmering.

Jeg har været i gang med forum i en uges tid og har 6 kategorier. Men så slog det mig som Thorborg også siger

Mon jeg skal starte med at skrive med mig selv og få lidt venner ind? Så kommer folk vel.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

lav 10-15 brugere der skriver med hinanden og lad nogen spørgsmål stå åben..

Hvad hedder din side ?

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side er langt fra færdig.
Ligenu er der kun login og selve forummet.
Men kan sende link til billede en gang i morgen hvis det er.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er andre måder at få gang i forum på end at debattere med sig selv. Jeg har fået et rimeligt succesfuld forum (efter min mening da) ved ikke at gøre andet end at levere artikler som så dog er unikke . Min pointe er, at hvis du skriver noget så folk kan se at du rent faktisk er seriøst, og at du går op i det emne du vælger at skrive om, så tror jeg at de vil melde sig ind i dit forum uanset hvad. I har nok ret i at det er nemmere hvis der er gang i forum end hvis der ikke er.
Du kan også afholde konkurrence hvor det kræver at de registreret sig. Hold tilmeldingsformularen simpel, så er der flere der har mod på det.

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene.

Har faktisk to ting at fortælle dig, og jeg er måske lidt overkritisk, men vil faktisk godt hjælpe dig godt igang.

Som en tidligere nævnte så virker det meget som en spontan ide, og ja det kan godt gå engang imellem, men generelt skal man gennemtænke tingene. Du virker ikke som om du ved hvem din målgruppe er, og så bliver det ikke meget nemmere at komme igang. Må jeg spørge præcist hvad skal dit forum omhandle, og hvem mener du er din målgruppe?.

Det andet jeg har til dig er omkring bazzo.dk som du "reklamerer" med via din signatur, og skriver kun dette da jeg lige læste "om os", og i der står der "Jeg har kørt Bazzo i ca. 3 år, og siden har været kendt som mange ting, men nu er den kendt for IT Nyheder." virker useriøst. Du har ingen indlæg, og din side viser fejl flere steder :). Ydermere ser jeg at du har 2 skribenter, hvilket er cool at have. Men så ser jeg de er henholdsvis 13 og 14(ikke at de ikke kan være erfarne af den grund). Om dem skriver de/du at hvad karakterer de får i Dansk, istedet for at skrive en baggrund om hvad de har med IT at gøre. Siden du nu engang er skribenter for dig.

Forstår godt at du er ung, og vil igang. Men prøv lige at læn dig tilbage, og sig hvorfor vil jeg lave et forum, hvad er målgruppen, grundlaget og er der et behov for det?. På den måde kan du sikre dig at du laver noget som kan slå igennem.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Forstår godt at du er ung, og vil igang. Men prøv lige at læn dig tilbage, og sig hvorfor vil jeg lave et forum, hvad er målgruppen, grundlaget og er der et behov for det?. På den måde kan du sikre dig at du laver noget som kan slå igennem.

Mine kategorier er:

Programmering, Cafe og Hygge, Feedback, Forslag, Software og Virksomhed.

Så kan ikke helt se hvad målgruppen er, men regner med lidt noget ala Amino noget af det måske.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andet der har din interesse? Nu må du ikke tage det her negativt, men med den alder du har er det begrænset hvad du har af erfaring inden for erhvervslivet, og derfor også begrænset hvad du kan tilbyde en bruger der søger svar. I begyndelsen, inden dit forum bliver selvkørende, da er det jo dig der skal svare på spørgsmål. Hvis ikke der bliver givet ordentlige og brugbare svar, så er der ikke nogen der kommer igen eller for den sags skyld opretter sig. Hvad med et forum for iværksættere på din egen alder? Så er der mere plads til fejl, og du kan måske trække lidt på en Amino (gæsteblog), når du har nogle brugere at tilbyde. Du skal ihvertfald have held og lykke med projektet...

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig høy, kunne ikke have sagt det bedre :).

Tror måske også din erfaring med programmering er begrænset, så at skulle ud og snakke med de "store" holder nok ikke.

Høy har fat i noget med at lave et forum for din aldersgruppe, dem er der en del af :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

vær en ekspert på nogle punkter stil spørgsmål få nogle andre til spørge gene 100 bruger du opretter med billeder og det de du har oprettet spørger eksperter dem er et par stykker de svare løs på alle de bruger du har oprettet

når de 100 bruger måske har lavet 1000 indlæg hver kommer der måske 1000 bruger og de laver alle samme 1000 indlæg men de nye er ikke dig mere nu er der gang i forummet

være aktive et par steder med og videre formidle din side

få gerne videoer på siden

opret facebook side

opret google plus side

opret twitter side

ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætter forum for unge under 18 år kunne faktisk godt gå hen og blive en success. Men, som alle de andre skriver, så er det at skabe et forum ikke bare lige noget man gør, det tager tid og du skal pushe dit forum hele tiden og nej det duer ikke bare at smide link på Facebook, Twitter, Linkedin osv.

Tænk ud af boxen, men kig også på andre fora og se hvad de gør ;) 

Held og lykke med projektet. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)