Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook - fem små billeder. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle Aminoer!

Jeg har startet en facebookside til min shop.
På væggen vises de fem små billeder, som et preview af de billeder, man har uploadet.
Det ser bare så rodet ud!
Jeg har før set andre FBsider, hvor de har lagt billederne op, så det ser pænt ud og rent faktisk giver et budskab.

Hvilken størrelse pixel skal jeg bruge på billederne, så det passer i det lille preview?
Har I eventuelt andre gode råd til mig, hvad dette angår? :)

Glæder mig til at høre fra jer!
De bedste hilsner
Casper

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Godt at høre, at din webshop er på vej til at blive social! :)

Billederne i toppen bør være 100 x 70 pixels. Såfremt du lægger 5 billeder op i dette format, vil de blive vist i toppen.

Gode råd:

1. Da de vises i vilkårlig rækkefølge, bør du indsætte nogle billeder, som kan ... ja ... tåle at være i vilkårlig rækkefølge uden at det ødelægger budskabet. Se f.eks. her: KB-Marketings Facebook Side 

2. Såfremt du på et senere tidspunkt uploader et billede på væggen, vil dette blive vist i rækken. Du kan dog fjerne dette ved at holde musen over det, og klikke på det lille kryds oppe i hjørnet af billedet. På den måde kan du bevare din billedrække. 

Håber du kan bruge mit svar

God dag

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Mange tak for dit hurtige svar. Jeg kan bestemt bruge det. :)
Jeg har dog et spørgsmål til. Er der mulighed for at slå det fra, så billederne ikke vises i vilkårlig rækkefølge? Jeg har ser diverse sider, hvor de fem billeder, danner et langt billede.
Så det burde være muligt? Eller det er måske en applikation?

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Det er jeg glad for :)

Da Facebook i December 2010 lancerede den nuværende version af deres produkt "Facebook Sider", som inkluderede billedrækken, var der mange brands, som udnyttede billedrækken på den måde, som du beskriver. Det brød Facebook sig dog ikke om, og lavede derfor billederne i vilkårlig rækkefølge, så man ikke længere kunne bruge billedrækken til at lave "et stort billede". Siden da, har jeg ikke set nogen sider have ikonerne i ikke-vilkårlig rækkefølge. Der findes desværre ingen applikation, som kan ændre på dette. Jeg foreslår derfor at du laver en række billeder som passer sammen, men som uden problemer kan skifte rækkefølge ;)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da noget fis at facebook skulle lave det om. :)
Men jeg siger mange tak for de kompetente svar! Jeg vil straks gå i gang med at kigge på det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  BLOK18 Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper og andre i denne tråd.

I forlængelse af det du spørger om Casper, har jeg et helt andet problem. Jeg har for nylig oprettet min facebookside, og uploaded et par billeder af vores logo, for lige at prøve billederækken for oven af. 

Når jeg som admin logger ind på siden kan jeg sagtens se billederne over væggen, men hvis jeg logger ind via en anden facebook profil, eller går ind på min FB-sides forside uden at være logget ind, kan man ikke se billederækken.

Jeg kan simpelthen ikke finde et sted hvor man slår den til og fra, så håber meget at nogen kan hjælpe.

På forhånd tak 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Det virker fint på sin side. Jeg må desværre være dig svar skyldig. Jeg er ikke nogen haj til Facebook. :)
Men jeg håber, at en anden kan give dig et svar på dette!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)