Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan/skal det koste at oprette en hjemmeside med webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kender nogle priser, og som kan give et slag på tasken?

Eller nogen som måske kunne tænke sig at byde på opgaven?

Jeg skal have lavet en hjemmeside med en webshop

Hvad skal det koste at få en sådan, hvor hjemmeside og shop opsættes i et CMS, hvor både hjemmeside og shop har mulighed for sprogversionering til et ubegrænset antal sprog samt domænestyret sprogvalg.

Hjemmesiden omfatter forside og op til 5 underliggende sider, med mulighed for tilføjelse af et ubegrænset antal yderligere sider.

Shoppen giver mulighed for salg af et ubegrænset antal produkter opdelt i produkt-kategorier. Udover de nødvendige og velkendte købsfunktioner gives mulighed for bl.a. dynamisk generering af pdf-produktark, zoom og slideshow på billeder, styring af tilvalgsprodukter, ’mest solgte produkter’ og produkt-anmeldelser.

Shoppen er integreret med et PBS (Nets) / EUROLINE godkendt betalingssystem, som giver mulighed for betaling med Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro og American Express i DK og Europa samt pr. kontooverførsel, faktura, efterkrav, paypal og RBS Worldpay.

Der må gerne være mulighed for på sigt at integrere shoppen med de mest gængse økonomi- og lagerstyringssystemer. 

Der skal også være søgemaskine-optimering og integrering af Google Analytics så brugernes adfærd på hjemmesiden kan analyseres, tillige med Adwords og en service-aftale hvor eksempelvis et eksternt firma (eller en selv) monitorerer hjemmeside og brug og løbende optimerer siden i forhold til søgemaskiner og brugeradfærd.

Mvh Moonie


Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager 9.995,- for en unikt designet webshop sat op i systemet Magento inkl. første års hosting og betalingsgateway. 

Du skal selv sørge for at putte indhold ind i systemet og vi laver ikke noget SEO arbejde som en del af aftalen (men vi implementere selvfølgelig temaet med SEO in mind). Det er generelt også svært at sætte en fast pris på SEO. Sammen med markedsføring er det et sort hul man altid kan kast flere penge efter.

Systemet understøtter ikke som udgangspunkt dynamisk generering af PDF produktark, men ellers burde dine andre krav være dækket.

Se mere på http://getashop.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en PM.

En side note til beskeden er, at ingen af de ovenstående krav er umulige for os at lave. 

Simon Højlund

CreativeStudio

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Fra  Beruf Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moonie

Et godt tip, hvis du vælger Magento, er at få sikkerhed omkring, hvem der klargør alle tekster/formularer/mailskabeloner og lægger indhold på siden. Det kan være utroligt tidskrævende (jeg taler af erfaring Tongue Tied) og en ubehagelig overraskelse, hvis det ikke er en del af aftalen.

Held og lykke med projektet! Sig til hvis du skal bruge hjælp til AdWords kampagner og optimering. Jeg er certificeret og sælger mig selv utroligt billigt for tiden Wink

VH Andreas

Fra Odense
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan du få en POS terminalløsning hvor kan scanne varene inden forsendelse.

Derefter kan du styre det hele via lagerystemet og endvidere integrere det med økonomisystemet.

Du kan kontakte Dansk Kontor Center, hvor en tekniker kan fortælle dig mere om hvilken terminal skal bruge og hvilket software system der passer til netop din virkersom hed:

kontakt: www.danskkontorcenter.dk tlf 70 22 13 11 så er der hjælp at hente.

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moonie,

Vi arbejder med Dandomain som system og kan løse dine krav. Vi ligger i København og har efterhånden arbejdet med over 450 webshops/websites. Du kan se mere til os på www.cyklopstudio.com og evt. give mig et kald på 29 60 36 80, hvis du vil høre mere om mulighederne.

Med venlig hilsen

Andreas Funch

Cyklop Studio

 

 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

250 kr domain og webhotel + PBS registering.  uno euro

1. Og download gratis opencart.com.  Good to go ;)  Held og lykke

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

30 000DKK Magento

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)