Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor premier?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har tænkt på at lave en konkurrence på facebook til min fanside jeg har nemlig brug for medlemmer til mit datingsite, tænker jeg vil lokke med nogen fede premier for at skaffe medlemmer etc. men er der nogen her der evt. vil sponsere noget i denne forbindelse? det er et datingsite der primært henvender sig til folk fra 25år op til 60år.

henvend dig hvis du kan hjælpe på mail.

Kasgrun@hotmail.com

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg jo ikke din dating side, men du kunne jo med fordel give en form for VIP status på dit site som præmie? ligesom vi her på Amino har "Amino Plus"

- Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej for siden er 100% gratis :) så det kan jeg ikke hehe... så jeg søger nogen sponser gaver, mange på facebook ville jo komme til at se dette

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay :( Men vil foreslå dig at give noget mere information omkring siden så, evt. hvor mange brugere der er, hvordan du vil markedsføre den på facebook osv. 
Kan desværre ikke give dig nogen præmier du kan give, men vil ønske dig held og lykke :)

- Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt det vil jeg komme nærmere ind på når man sender mig en mail hvis man har interesse i dette projekt :)

Men siden er 100% gratis for brugerne at bruge..

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvad vil et "sponsorat" få ud af det, snakker vi reklamer på datingsitet, facebook hvor lang tid vil eventuelle reklamer løbe for sponsorer ?

Fortæl lidt mere om hvad man som sponsor får ud af at sponsorere.

Best regards

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Man får reklame på facebook og kan også få det på selve sitet hvis man vil... reklamen vil køre i langtid det vil hedde sig at fx nummer 1000 medlem vinder den her premie. eller hvad vi kan finde ud af.. alt efter hvor stor en premie der kan blive sat på højkant osv. så ja det vil jo blive delt rundt på mange vægge på facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)