Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af ny internet side, hvordan kommer jeg igang?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en super god ide, til opstart af ny internet side. Min ide er ikke set tidligere, og jeg tror den kunne bliver interessant. Mine spørgsmål er nu, hvor henvender jeg mig ? Jeg har jo ikke lyst til at røbe for meget om min ide? Hvad koster det cirka at få sin egen internet side, og hvordan for man fat i kunder som vil have reklamer på ens internet side...er total nybegynder og på bar bundStick out tongue  Hvor reklamerer jeg bedst og billigst for min internet side? har tænkt mig at reklamere, på en anden kendt internet side...

Håber der er nogen som kan hjælpe lidt....

Tak

Hilsner Anne Mette.....

 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan købe hjemmeside (domæne flere steder på nettet) koster 45 kr for DK domæner. 

designet på hjemmesiden kan du enten selv lave (kræver dog at du har lidt tekniks forstand)

eller købe dig til det.. prisen for dette afhænge af hvilke funktioner du vil have på din hjemmeside. men der er mange her på amino der kan hjælpe dig.. evt prøv at smide en tråd op på amino freelancer..  

reklamerne kan du få igennem affiliate partner systemer såsom euroads, mikkelsenmedia, iqmedier osv. 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

....hmm ved ikke om man kalder det for en hjemmeside, det skal være noget i stil med Trendsales, bare et helt andet koncept....?

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne Mette

hvor henvender jeg mig ?

Du skal være velkommen til at kontakte mig på casper@viradata.com eller telefon 22 95 62 92. Ellers kan du helt sikkert også kontakte et andet webbureau og hvis du er usikker på om de vil snuppe din ide, kan du få dem til at skrive under på de ikke vil bruge den.

Hvad koster det cirka at få sin egen internet side, og hvordan får man fat i kunder som vil have reklamer på ens internet side?

Et .dk domæne koster ca 45 kr inkl moms p.å og jeg mener et .com domæne ligger på omkring 120 kr inkl moms p.å. Der udover skal du også have et webhotel og de svinger meget alt efter domæne pladser,mail konti pladser o.s.v

tag evt. et kig her:

www.gigahost.dk
www.surftown.dk
www.one.com

Hvor reklamerer jeg bedst og billigst for min internet side?

Der er rigtig mange muligheder, de mest brugte er nok Google Adwords, Facebook samt Affiliate reklamer. Hvad der er billigst, tror jeg kommer meget an på hvordan man bruger de forskellige tjenester samt hvor dygtig man er til at markedsføre sit budskab.

Dbh
Casper Kromann Nielsen

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper hvad ville prisen være for det stykke arbejde du skal lave...?

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilket system siden skal opbygges i og hvilke funktioner siden skal have. Hvis du skriver lidt om de ting som du ønsker siden skal have og hvilke tanker du har omkring den, så skal jeg med glæde give dig en rigtig fin pris :)

Hvis du ikke ønsker at skrive det her i indlægget kan du skrive det i en mail til mig : casper@viradata.com eller også kan du skrive det i en PB (Privat Besked).

Dbh
Casper Kromann Nielsen

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg kunne godt tænke mig at udlevere ideen til dig først og fremmest, og høre din mening om den..

Og lidt omkring hvordan jeg ville kunne tjene penge på den.

Men hvordan sikrer jeg mig at du ikke "snupper ideen"...?

 

 

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

underskriv en NDA :) 

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Hornslet
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Viradata Viradesign Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget velkommen til at fortælle mig om din idé evt over mail :) skal også gerne give feedback på den og give dig nogle ideer til indtjening. Som sagt kan vi lave et dokument hvor jeg gerne skriver under på jeg ikke bruger din ide. Kan for det første slet ikke se noget værdigt ved at tjene penge eller skabe en succes på andres ide og jeg kan skam godt forstå dig. Jeg var, og er stadig selv skeptisk ved at fortælle andre om mine ideer, men bliver nødsaget til det for at få det bedste resultat samt et godt samarbejde.



Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig en mail....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)