Jeg tror, at du bliver nødt til at spørge sig selv hvad du vil. At du får flere "synes godt om" betyder ikke nødvendigvis at du konverterer til et salg.
100 fans der gider at have en relation med dig og handle ved dig må være bedre end 1000 fans som ikke har en stærk relation. Og Facebook handler om relationer.
De folk, der kommer ind via konkurrencer er folk som søger konkurrencen - de søger ikke en relation med dig. De profiler du kan hente via fiverr konverterer nok heller ikke til et salg.
Det jeg kigger efter når jeg lander på en Facebook-side, så kigger jeg efter hvor megen aktivitet der er på væggen og kvaliteten er af kommunikationen.
Mit bedste bud er annoncer på Facebook. Kampagner der kører i kort tid, med højt budget og med en nøje udvalgt målgruppe. Hvis du kan bruge det, så kan du tage et kik på hvad jeg forsøger på min egen Facebookside for min bog. Der er ikke noget forsøg på salg - jeg opfatter det om at tale med nogle mennesker jeg har et interessefællesskab med.
Og det åbenlyse: Skab og del noget indhold som dine fans kan bruge og dernæst som dine fans vil dele også.
Normalt svarer jeg altid på de input der kommer i forbindelse med et indlæg, alt andet er mangel på respekt ... desværre har jeg haft en del login problemer, så jeg har ikke haft held med at komme ind før nu.
Utrolig dejligt at der er folk som tager sig tid til at komme med gode råd/input ... de vil blive læst og nærstuderet ... og mange af dem skal helt sikkert afprøves. TAK :-) Mvh Rikke http://toejsnoren.dk/