Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det rigtige antal "likes"?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 02:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare en tanke - hvad er egentlig et godt antal likes for at få en besøgende til at klikke. Det må jo have en betydning, altså på den ene side - man gider ikke være den første til at like, hvis der ikke er nogen andre der liker er man jo ikke en del af et fællesskab ved at like - omvendt - hvis der er 4 mil der liker, er man blot en dråbe i havet, det er mainstream, og man signalerer ikke nogen særpræget personlig identitet. Så hvad er det rigtige antal likes for at få et individ til at like?

Jeg tænker at nogen af alle de FB eksperter der huserer her på Amino kunne give nogle tal eller noget info omkring dette. (Og her tænker jeg ikke på "Det handler ikke om likes men engagerede brugere, men rent faktisk på det spørgsmålet efterlyser :))

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo fuldkommen an på hvad intentionen med et "like" er. 

Har du lavet en konkurrence, hvor folk der "liker" deltager.

Har du indhold, hvor folk gerne vil figurere i oversigten over hvem der liker

Eller ønsker folk bare at dele dette indhold med andre på deres væg?

Under alle omstændigheder går der ikke længe inden der går inflation i "Likes" med mindre det er for konkurrencens vedkommende. Adskillige firmaer tilbyder nu mulighed for at "købe" likes - så man køber pakker af 1000 - 5000 eller måske enddag 50.000 likes til siden side - fra fake facebookprofiler. Muligvis er det nok også et spørgsmål om tid, inden facebook får lukket det hul. 

vh Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle trykke, skulle der nok være over 1000, da jeg ellers vil tænke at ''Okay.. Det er måske ikke så populært alligevel''.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene!

Folmand: Ja det er klart at der er noget kontekstuelt i det. Det kunne jeg self. have specificeret. Jeg tænkte bare på at like et brand uden nogen videre motivation end at man var inde på siden. F.eks. Coca-Cola.com - ikke en konkurrence bare at man liker, som en tilkendegivelse af at man ønsker at associeres med det produkt. 

Folmand:
Har du indhold, hvor folk gerne vil figurere i oversigten over hvem der liker

Det er det her jeg tænker på. De fleste har vel indhold hvor de ønsker at brugerne skal have lyst til at figurere i sådan en liste.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folmand:

Det kommer jo fuldkommen an på hvad intentionen med et "like" er. 

Har du lavet en konkurrence, hvor folk der "liker" deltager.

Har du indhold, hvor folk gerne vil figurere i oversigten over hvem der liker

Eller ønsker folk bare at dele dette indhold med andre på deres væg?

Under alle omstændigheder går der ikke længe inden der går inflation i "Likes" med mindre det er for konkurrencens vedkommende. Adskillige firmaer tilbyder nu mulighed for at "købe" likes - så man køber pakker af 1000 - 5000 eller måske enddag 50.000 likes til siden side - fra fake facebookprofiler. Muligvis er det nok også et spørgsmål om tid, inden facebook får lukket det hul. 

vh Jacob

Ja det kan man håbe på. Der husere alt for mange fake profiler allerede.

Mvh

Frans

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er allerede indtruffet til dels. Ganske hyppigt forlanger de nu mobilverificering, af nyoprettede konti. Så er der i hvert fald grænser for hvor mange profiler hver især kan oprette. Men det er nok ikke gældende globalt endnu. 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Et eller andet sted tror jeg ikke at det har den store effekt, om der er 5 eller 1000 likes. Det er indholdet og formålet med at "synes godt om" som tæller. Du kan have nok så mange likes, men hvis indholdet og årsagen ikke tiltaler mig, så trykker jeg ikke.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)