Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af Facebook likes vs køb af +1 likes

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan man så ikke bare smide dem ud, i takt med man får flere aktive likes?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville vælge aktive fans Big Smile

ved at gøre opmærksom på siden kan du få 5000 aktive fans det er bedre end 5000 inaktive så der jeg ville starte er hvordan du får masser af aktive fans

1 sørg 25 fans finds google

2 sørg for at opdatere

3 sørg for at social aktive mange steder

4 sørg for siden har masser af linkes til din facebook side

5 nu kommer der masser fans folk ser gruppen og der sker noget

sidste husk ved købe tror du har masser af fans og mange gør en ikke aktive indsats for få aktive fans

hvad vil du helst have 5000 aktive fans eller 5000 inaktive , der er vi meget forskellige  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det tæller vel ikke ligefrem ned i SEO-sammenhæng? Aktivitetsniveauet bliver vel ikke målt kontra antallet af likes, hvis du forstår :-)

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

supertekster:
Kan man så ikke bare smide dem ud, i takt med man får flere aktive likes?

 

det kan du godt men hvorfor ikke starte med det der giver  aktive fans først i stedet for at gøre det til sidste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:

Men det tæller vel ikke ligefrem ned i SEO-sammenhæng? Aktivitetsniveauet bliver vel ikke målt kontra antallet af likes, hvis du forstår :-)

 

ved første at satse aktive videre formidler de aktive fans også begge ting koster penge at få inaktive fans og aktive men de aktive er meste brugbar er min mening , jeg forstå nogle satser første på de inaktive , jeg forstår det ikke , men der er jeg uenig , jeg mener de aktive fans er bedste at have på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
ved første at satse aktive videre formidler de aktive fans også begge ting koster penge at få inaktive fans og aktive men de aktive er meste brugbar er min mening , jeg forstå nogle satser første på de inaktive , jeg forstår det ikke , men der er jeg uenig , jeg mener de aktive fans er bedste at have på siden

Naturligvis er aktive fans bedre end inaktive. Jeg er bare af den overbevisning at "købte inaktive likes" kan hjælpe i sidste ende til at man får flere aktive likes.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Wesche:

Mikael christiansen:
ved første at satse aktive videre formidler de aktive fans også begge ting koster penge at få inaktive fans og aktive men de aktive er meste brugbar er min mening , jeg forstå nogle satser første på de inaktive , jeg forstår det ikke , men der er jeg uenig , jeg mener de aktive fans er bedste at have på siden

Naturligvis er aktive fans bedre end inaktive. Jeg er bare af den overbevisning at "købte inaktive likes" kan hjælpe i sidste ende til at man får flere aktive likes.

jeg ville satse første kroner på at få aktive fans sider der linker der over , lave alt muligt der giver gang i siden  , for husk ved aktive fans videre formidler de også videre igen og begge ting koster tid at få aktive fans eller inaktive

jeg er uenig med dig at første satse inaktive fans , hvorfor ikke gøre alle tiltage først så der kommer aktive fans og der er rigtigt meget man kan gøre,

der er simpelthen så mange tiltage der kan gøres i starten , jeg er dybt uening i første satse på de inaktive før man går i gang med tiltag der giver aktive fans, desuden hvorfor løbe den risiko at få lukket facebook profil da købte vil man altid løbes en større risiko og da jeg mener en lukket gruppe grundet facebook lukker gruppen er en ulempe i at få flere fans på sin side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

supertekster:
Kan man så ikke bare smide dem ud, i takt med man får flere aktive likes?

jeg forstår ikke tråden der skrives over hovedet ikke om de andre tiltag der giver aktive fans , jeg set adskille facebook sider , hvor det lyser ud de er købt og i hvor mange fans men de gider ej lave de tiltag der gør der kommer aktive fans fuldt ud , dem som der ejer facebook siden .

det kunne være dejligt at vide hvorfor nogle først starter med de ting der giver inaktive fans og hvorfor de aldrig gør de tiltag der gør der kommer flere aktive fans meste det er ikke nok med en stor gruppe vis den ikke ses

jeg forstår heller den fordel at man skal løbe den lidt større risiko i at få lukket sin facebook fan side, men den enest fordel ved at få lukket gruppe er jo man ikke har mange inaktive fans på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Dec 16
Indlæg ialt: 3
Fra  www.instagainer.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun anbefale, at købe jeres likes hos den danske hjemmeside www.instagainer.dk. Her er telefon service alle ugens dage og de er ofte leveret inden for et par dage. Og så er priserne også meget lave. Her kan du også købe likes, følgere, visninger osv til Youtube, Twitter, LinkedIn, Instagram osv.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer likes fra? Et netværk i selv har eller køber i hos 3 part? 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)