Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af idee som bilka ell. føtex!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej, jeg ved godt jeg kun er 14.

Men jeg vil bare høre, hvordan at man kan starte sådan nogle store butikker? der er jo ingen som kan nå at spare så mange penge op?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Over tid bliver du meget klogere, så prøv at stille det samme spørgsmål om 5 - 10 år

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kender svaret, hvorfor svarer du så ikke bare nu? Underlig holdning in my opinion.

http://www.munero.dk/ - Den perfekte gaveidé! 

Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 09
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan starte med at læse Lars Larsens bog så kan du få et indblik hvor dan man kan gøre

Info om 
Byt-bil.dk er gratis for alle

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Gusnova:
Underlig holdning in my opinion.

Jeg kender kun delvis svaret, men er vi kommet dertil hvor nettet skal oversvømmes af 14 årige som ikke taler med deres forældre mere og stille de mest mærkelige spørgsmål i div. forums nu?

Jeg venter i spænding på hvornår den næste 14 årige kommer og vil vide hvorfor mælk er hvidt :-)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:)

Hvis du interessere dig for iværksætteri og forretning. Synes jeg du skal vente... Man kan sagtens være iværksætter som 14 årig, det er nok bare ikke så meget "Bilka agtige" forretninger man starter i den alder.

Men der er masser af andre forskellige måder at tjene penge på som 14 årig. F.eks. affiliate marketing som jeg selv beskæftiger mig med. Hvis du har spørgsmål eller gerne vil have hjælp til at komme igang, kan du sende mig en PM:)

Leder du efter en kvalitets havetraktor?

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, har skrevet til dig i PM :). vil jeg da godt høre lidt mere om ;).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

mange af de rigeste i verden er starte af ingen ting morgen aviser og arbejde om dagen 

man kan hvad man vil , dog vis tjener måske 500.000 kr på morgen avis altså knokler investere lidt af de penge er god til de bliver til 1 million og du forsætter at arbejde der ud ad har for dobbelt penge men arbejder stadigvæk tænk vis der kommer dårlig tider 

ja , der findes mange dansker der har millioner i dag kig bare på dem som er rige grundet de er gældfri og eget hus , de kan låne til et mindre supermarkedet når det går godt giver overskud udvider og næste år udvider de igen nu er de store og har overskud åbner et nyt supermarkedet det giver overskud og efter nogle år åbner de en igen 

start som mange andre iværksættere knokle derud ad så kan det være det lykkes vis du begynder i morgen med morgen aviser er du godt på vej mod den første million

når du er 18 år og mangler en bolig skal du ikke ud og stifte gæld du har pengene og muligheder da du var klog første have pengene før du købte så du ikke skulle købe dit første fjernesyn på afbetaling med 28% i rente og gebyr du vis endelig skulle lån snuppe det billige i banken til 4% da du havde sikkerhed for du havde de fleste penge som alt koster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mads A.:

Gusnova:
Underlig holdning in my opinion.

e som ikke taler med deres forældre mere og stille de mest mærkelige spørgsmål i div. forums nu?

Jeg venter i spænding på hvornår den næste 14 årige kommer og vil vide hvorfor mælk er hvidt :-)

Jeg glæder mig til når den næste 14 årige stiller spørgsmålet, det kan være han har noget at have det i ?

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hæhæ, nu har jeg prøvet det med reklamer, blev hverken millionær, eller noget i den stil. tjente lige knap 400 kroner om måneden for 12 timers arbejde?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)