Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter webhost

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Pas på med elitehost. Jeg fik det anbefalet af en moderator herfra siden.

Jeg har ikke haft andet en bøvl med det indtil videre.
Det er umiddelbart en enkelt person som står for det hele og han kan ikke håndtere det, når der først er noget galt.
Han yder dog en service og gør sit bedste, men er det nok ?
Jeg ved at man skal være tålmodig, men det kan man altså ikke når fejlen opstår fra "leverandørens" side, man forventer at alt virker, som det bliver lovet og at det ikke tager 7 dage før det bliver løst (det er endnu ikke løst)

Jeg havde ca. 40-50 online nu ligger det på 10-15, det bliver man rimelig irriteret over når det skyldes at det tar optil 1 min at loade en side og at siden tit er nede.

Hvis jeg havde undersøgt det nærmere på nettet, havde jeg nok heller ikke valgt det.
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_udbydere_webhotel/default.asp?messageid=%3C45a26d47%240%2484802%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk%3E

Lige nu er der problemer med sidens hastighed. Jeg har lige flyttet mine 12 domæner over til dem, så spørg mig om jeg er lidt frustreret. Jeg har dog ikke noget valg og bliver desværre nok nød til at flytte igen, hvis ikke de finder en løsning meget snart. (Har kun været kunde i en uge)

Jeg ved ikke om jeg har været uheldig, det ser bare ikke sådan ud, hvis man surfer lidt på nettet.
Det var min historie, jeg er dog slet ikke tvivl om at mange er tilfredse med det så længe der ikke opstår fejl er man jo tilfreds, men når det først opstår og man ikke kan løse det med det samme er man, som kunde altid utilfreds.


Fra odense
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Trendbuy:

det jeg så vil spørge om er har du en ASP server eller en PHP server ???

jeg har en php server hos dem og den er der faktisk ingen problemer med kun da de blev angrebet af en hacker så tog de siderne ned med vilje for at undgå angrebne imod dem.

lad mig se af alt den tid jeg har haft mit domaine hmm der har den kun været nede en eller 2 gange men det er klaret inden for 24 timer de problemer jeg havde.

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Har PHP, men hvad har det med dit at gøre? Jeg er lige flyttet over.
Det bliver jo værre og værre, man skal rykke 3 gange før de gider gøre noget. Jeg har ringet 2 gange idag bare for at sige at han skulle fjerne en redirect. Jeg betaler 192 kroner + moms om md også får jeg sådan en latterlig behandling.
Hvor langtid har du haft det ? for lige nu er det firma godt nok det værreste jeg har været i nærheden af.

Der er gået over en uge nu, men de har endnu ikke kunne løse problemerne og hvis ikke man ringer ham op, sker der sku intet, HOLD JER VÆK!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Trendbuy: Hvis du gerne vil have løst problemet med dit site så skriv mig en mail, jeg sælger selv webhosting og har 3 teknikere ansat, jeg er altså ikke alene på posten :) Men jeg er ret sikker på vi kan finde en løsning der kan holde din side oppe og loadtiderne nede :)

Thomas Thomsen: Ikke for at skamrose mig selv, men jeg mener vi har hurtige og stabile servere, og supporten er i top...til at starte med kan du ringe til os :) og du har mulighed for døgnsupport hvis du har brug for(råd til) det, som udgangspunkt handler vi efter at alle vores kunder skal være tilfredse og gør det så vidt som muligt uden at sende en regning for hver enkelt lille ting du skal have gjort. Du kan se mine egne sider http://mc-solutions.dk og siden http://kogtiroen.dk ... på sidstnævnte streamer vi musik fra hvis du vil teste hastigheden.

Vi har en 2x1000mbit Internet forbindelse, nødstrøm, køling, og befinder os i et af Danmarks mest moderne serverrum, vi har løsninger fra 600kr om året og opefter, altsammen afhængig af hvor meget du har brug for.

I skal ihvertfald begge være velkomne til at skrive/ringe for at få et tilbud på jeres side mail@mc-solutions.dk el. tlf 70 220 627 , det er måske knap så troværdigt at anbefale sig selv men når jeg ikke kender andre udbydere jeg selv ville bruge syntes jeg det er reelt nok :)

 / Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

 læs denne tråd om elitehost.

http://www.amino.dk/forums/p/33747/216375.aspx#216375 

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommy:

  • Hurtige og stabile servere

  • Skal kunne trække VBulletin forum

  • God support
  •  

    Jeg kan kun anbefale DanDomain. Jeg har prøvet en række forskellige udbydere gennem tiderne, men ingen slår DanDomain. De er aldrig nede - 100%, deres servere er meget hurtige (også opload) og så har de rigtig god personlig service. Skal du opgradere eller flytte noget rundt, går der sjældent kun minutter. De er meget fleksible. Og så er det et kæmpeplus, at man i modsætning til så mange andre webhoteller, f.eks one.com m.fl, kan køre f.eks MySQL Administrator direkte på databaserne remote.  

    mvh

    Side 2 ud af 2 (16 indlæg)