Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter webhost

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg er blevet træt af at være kunde hos surftown. De har god admin funktion og god service, men deres servere er simpelthen så langsomme. Min hjemmeside er så langsom at komme ind på, at den tit går i stå (har prøvet flere internet, og fået andre til det, med samme resultat)

Det der er vigtigt for mig er:


  • Hurtige og stabile servere

  • Skal kunne trække VBulletin forum

  • God support


Kender i nogen som i vil anbefale?

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra odense
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.elitehost.dk
www.danhost.dk
det er de 2 jeg vil forlå :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak skal du have! Har lige kigget på dem begge, og især elitehost.dk ser fin ud!

Har du personlige erfaringer med dem?

Nogen som har erfaringer med one.com ?

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil absolut ikke anbefale one.com hvis du synes surftown er for langsom til din side.
Jeg har samme problem med surftown som du har, den går simpelthen i stå.


Fra odense
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
danhost hoster en side jeg laver for et band og det er absolut en god oppe tid og stabilitet den har

og elitehost det er der min egen side ligger så ja jeg vil sku sige god for dem begge :)

men hvis jeg havde haft en størrer linie herhjemme lå de så på min debian inde  på værelset men hehe en 2 MBit til 2 sider ekstra foruden den der er der allerede hehe vil nok ikke være godt hehe.


Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :
NetPlads.dk ?
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas - Er det kun lige nu det er så langtsomt? Eller har det altid været sådan?

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan se I bruger mange billeder på siden og skulle nok rekommendere en dasnk eller svensk host.



En god svensk host kunne hvere fsdata.se. Det jeg hør fra dem vi tipser er at denne host har en god hastighed og jeg skulle rekommender den for jeres side. FSdata finder I i Helsingborg som er ganske nær København.



I har ogse nogle andre tips på et forum for webhosts på http://www.webbgbg.se/hotell/ 



Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det skal være hurtigt, stabilt og med god support kan jeg anbefale.

 

www.azero.dk - vælg firesite typen og opefter

 

www.scannet.dk - også fin men dyr med databaseplads

 

Skal det bare være billigt og fungere fint så anbefaler jeg


 

Jeg bruger dem alle men til forskellige opgaver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Unoeuro ser da meget fint ud, de andre er godt nok dyre..

Jeg bruger ikke meget plads, så det er fint nok med nogle hundrede mb.

Jeg skal nok skrive bag øret at hosten skal ligge et godt sted, det er faktisk ikke noget jeg har tænkt over før.

Siden kører lidt hurtigere nu, så jeg giver det lige en chance til. Men næste hjemmeside kommer nok til at ligge et andet sted.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)