Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof hjælp til udbetaling af løn fra ApS.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Multidata A/S:

Det er værd at overveje om du har tid og ikke mindst lyst til selv at lave lønbehandlingen eller det er værd at få andre til det. Så kan du koncentrere dig om at tjene penge til virksomheden.

Enig.

Jeg vil anbefale en løsning med Danløn eller Multidata, og en dygtig bogholder tilknyttet.

En dygtig bogholder behøver ikke at koste 400 kr. i timen. Hos mig koster det 250 kr. i timen i 2011, og stiger til 280 kr. i 2012.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan som praktisk menneske ha lidt svært ved debatten. Hvad er det trådstarter behøver hjælp til? Er det beregning af ATP, feriepenge osv - ELLER er det bogføringen

Mig bekendt laver hverken Multidata eller proløn eller hvad de hedder bogføringen?

HVIS det er ATP beregning eller feriepenge eller hvilke konti man skal bogføre på, så er Danløns pris 15 kr + moms per medarbejder = 120 kr per måned for 8 medarbejdere, og man får fra danløns system udskrift med hvilke konti (med kontonumre) man skal bogføre i en række af de mest kendte bogføringssystemer.

Siden hænger man selv på at se hvornår tingene hæves og skal bogføres over bank (løn - skat/am/ferie og atp opkrævninger) der får man ikke direkte hjælp mig bekendt af de forskellige lønsystemer

Selve løn udbetalingen klarer de alle - Multi og pro sikkert lidt lettere end danløn idet man blot kan sende email eller ringe - men alt det andet, hænger man på. Danløn pris for 8 mand er 120 kr - hold det op mod de andre for korrekt sammenligning

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Multidata A/S:

Inden der vælges pærer eller bananer er det en god ide lige at kigge her http://www.amino.dk/wikis/erhverv/10-huskeraad-naar-du-vaelger-loenloesning.aspx

Det er værd at overveje om du har tid og ikke mindst lyst til selv at lave lønbehandlingen eller det er værd at få andre til det. Så kan du koncentrere dig om at tjene penge til virksomheden.

Kig her https://www.multidata.dk/losninger/SMV/Mit-lon-og-personalekontor

Susanne Jensen

Multidata A/S

Nu er det jo mig du citerer, og det gavner ingen, og slet ikke jer, at I fordrejer tingene.

Jeg har erfaring med de fleste af systemerne og med et kalendersystem som er ekstremt nemt at anvende og som kan tilrettes efter ens behov, så er det i løsningen med proløn langt at foretrække frem for jeres. Og billigere.

Der er i min verden ikke noget I kan som Proløn ikke kan gøre ligeså godt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan som praktisk menneske ha lidt svært ved debatten. Hvad er det trådstarter behøver hjælp til? Er det beregning af ATP, feriepenge osv - ELLER er det bogføringen

Så læs trådens første indlæg, det er da lige til.

Trådstarter vil have en nem løsning, og du kan ikke holde Danløn op mod den løsning jeg foreslår. Det er ikke det samme.

Men hvis man ikke ønsker kalendersystem med, så er Danløn de billigste hvis man selv klarer resten, men jeg kan ikke se nogen steder at trådstarter spørger ind til hvad der er billigst Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:

Hej Amino,

Vi er et ApS med 8 ansatte. Indtil nu har vi selv stået for løn, men vi bruger alt for meget tid på det og vi er ganske enkle ikke dygtige nok.

Vi skal bruge en person, som kan hjælpe os med at lave løn hver måned. Vores ansatte er timelønnede og vi havde tænkt at vi hver måned bare kunne sende en seddel med alle deres timer, også skal du stå for alt løn, feriepenge....

Hvem kan hjælpe?

Jesper

Hej Jesper

Har du fundet en løsning på dit behov? Jeg er professionel bogholder (læs mere på www.fokus-danmark.dk) og vil da gerne tage en snak med dig om det.

Michael

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg kan se at der er livlig debat og mange meninger. Hvis du ringer til mig på tlf 72279019 kan jeg informere om præcis hvad vi kan gøre for dig.

Så har du noget mere konkret at sammenligne med.

Hilsen

Susanne

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Cookie:
Jeg kan som praktisk menneske ha lidt svært ved debatten. Hvad er det trådstarter behøver hjælp til? Er det beregning af ATP, feriepenge osv - ELLER er det bogføringen

Så læs trådens første indlæg, det er da lige til.

Jeg har skam læst det  - vi kan tage det her igen:

Hej Amino,

Vi er et ApS med 8 ansatte. Indtil nu har vi selv stået for løn, men vi bruger alt for meget tid på det og vi er ganske enkle ikke dygtige nok.

Vi skal bruge en person, som kan hjælpe os med at lave løn hver måned. Vores ansatte er timelønnede og vi havde tænkt at vi hver måned bare kunne sende en seddel med alle deres timer, også skal du stå for alt løn, feriepenge....

Hvem kan hjælpe?

Jesper

Det blev så til en række indlæg til fordel for forskellige lønsystemer, hvilket da er fint nok, men jeg ved ikke om det bare er et lønsystem der ønskes anbefalet?

Hvis ikke så er en bogholder den nemmeste løsning - så kan han vælge det system han vil, dan - pro - multi osv.

Jeg gør bare opmærksom på, at en sag er selve lønnens indberetning - en anden sag er bogføringen af al ting, hvor man jo stadigt hænger på den - ferie konto  atp - skat - am bidrag - på hver sin konto, og så modpost bank når det opkræves, det klarer løn systemerne jo ikke - det gør en bogholder OG et lønsystem som proløn. Mine løn indberetninger i Danløn tager et minut eller to - bogføringerne bagefter tager mere tid.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen, Jesper

Jeg har meget gode erfaringer med Proløn og hvis du kan levere mig timetallet pr. mail, tager det 5 minutter at lave en løn - sværere er det altså ikke. bogføringen af det er også ret ligetil, hvis man er erfaren i det - ellers skal jeg gerne guide dig.

Oprettelse af ny medarbejder tager også kun et par minutter, hvis du har alle oplysninger til rådighed. Det kunne gøres enkelt med et ansættelsesbrev i PDF, som blev sendt også pr. mail.

Jeg laver løn i Proløn for 4 andre virksomheder, så det er bare at logge på din aftale samtidig og så er det gjort.

Michael

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)