Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor god er Wordpress som CMS til firmabrug

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder i øjeblikket på at friske min hjemmeside op samtidig med at jeg opgraderer mit billingsystem som tidligere hang meget tæt sammen med mit webdesign.

Fremover vil jeg holde de 2 ting adskilt og så kalde bestillings og kundesystemet noget andet, det har jeg set udbydere som hetzner.de gøre og det giver mig nogle friheder med hensyn til hjemmesiden.

Jeg arbejder med en Wordpress løsning, men hvor god er den egentlig som firmaside sådan med hensyn til markedsførings og SEO , og skal man have knapper til Facebook og Google+, hvad er jeres erfaring der?

Jeg tænkte på at køre med fast forside i min wordpressløsning.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
og skal man have knapper til Facebook og Google+, hvad er jeres erfaring der

Det forudsætter jo først og fremmest at du har aktive sider at referere til. Du kan i øvrigt tilføje disse knapper på enhver platform.

Mht om du skal bruge det til dit firma. Det kommer meget an på dit omfang og din brug af din hjemmeside. Det er først og fremmest meget nemt og meget brugervenligt at bruge en Wordpressplatform. Så har du brug for at få et indlæg udover rampen i en fart etc. så er mulighederne meget fine. (er dog også min vurdering at det kan være ligeså nemt på andre platforme).

Mht. SEO har du også gode muligheder - jeg har i hvert fald haft gode erfaringer med det.

Mht markedsføring er jeg ikke sikker på hvad du mener. Tænker du på at lave særskilte landingpages med statistik eller hvordan? Eller tænker du på google ads?

Go' weekend ellers

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit hurtige svar.

Det er også hensigten at det skal være super nemt at vedligeholde og enkelt.

Ja jeg tænkte lidt på en landing page for et gratis webhotel som er super simpelt og så en for almindelige webhoteller som kan lidt mere, men egentlig samme hjemmeside så man hurtigt kan skifte mellem siderne, som vil være som links i topmenuen.

Jo tak i lige måde.

mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også sagtens lave landingpages i WP :) sæt det eventuelt op med google analytics eller AWstats - så kan du følge med i statistikkerne også :)

 

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt, jeg bruger godt nok analytics også fordi jeg ind imellem kører med adwords kampagner, men det er helt klart bedre at bruge en statistik som feks. awstat eller webalizer, det er webalizer jeg bruger fordi det er super enkelt...stadig bedre end googles

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)