Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God ide til flere medlemmer ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Du kan måske også udlove et gavekort eller 3 flasker vin eller lignende, hvor der trækkes lod om dette mellem dine "likes", hvis der opnås 500 likes inden en bestemt dag.

F.eks. med en "count down" på som denne: http://www.facebook.com/pages/Nedt%C3%A6lling/110946405686501

 

Hej min ven !

Rigtig god ide :). Hvordan følger man hvilke venner som likes er kommet igennem ?

På forhånd tak.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Post din facebook side, på andre relaterede facebook sider indenfor dit emne

Det har jeg gjort, med min facebook side:

http://www.facebook.com/pages/Du-skal-bare-r%C3%B8re-ved-alt-var/218102398248592 

Som du kan se så har jeg faktisk fået nærmest alle mine likes ved at poste den, også bruger de den sætning der så andre også kan se den. Deler siden og des lige. Men kan godt dele din side på den for, at skaffe dig måske lidt flere? 

Hej Mads.

God ide.

Hvad mener du med sætningen : "også bruger de den sætning der så andre også kan se den".

Kan du finde grupper som deler opslag på andre vægge, og i så fald hvordan ?

På forhånd tak.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo eventuelt bare kontakte de forskellige grupper, de fleste steder står der hvem der ejer gruppen! :D Med sætningen mener jeg at opslaget du slår op, så kan ses af folk.. Så trykker de for det meste ind på det, også kan det jo ske de syntes godt om :)! 

Men hvad hedder din gruppe?

- Mads Grønning

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Post din facebook side, på andre relaterede facebook sider indenfor dit emne. 

... det er ikke et godt råd. Det har hurtigt karakter af spam, og virker meget meget meget begrænset, hvis siden er seriøs - og den i øvrigt prøver at tiltrække seriøse fans.

Det eksempel du har fået til at virke mads, er i den useriøse ende - og det er rimeligt at antage at 999 ud af 1000 bare har trykket synes godt om til det sjove navn, for at @tagge deres venner.

Opskriften er ret simpel, men svær.
Her er en række onliners du kan lære af:


"If you pump out good shit - people will follow"

"People - not logos"

“Think like a publisher, not a marketer.”

".. the more organic the growth, the more loyal the fans, the more likely they will be repeat customers.”

“Social Media is about the people! Not about your business. Provide for the people and the people will provide for you.”

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt at man kan poste dem overalt, så det ligner spam men det er netop ikke det jeg ville prøve at sige!

Det er sku da genialt hvis han kan henvende sig til sideejerne på de forskellige relaterede sider, og de så siger go for det? Så poster de hans side, og giver det noget ros! Det kunne jo være genialt! Det var måske et andet råd, men syntes nok så det skal være den her for, at forstå det bedre!

- Mads

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det er genialt ved jeg ikke :-)

Det konverterer nemlig ikke at blive omtalt i en anden facebookside, hvis der ikke er Good Shit på egen facebookside.


.. så forud for dit råd, ligger mine råd om at lave en ordentlig side, som folk bliver tiltrukket af. Bagefter kan man så prøve at få omtale, men det magiske er - at hvis siden er god nok. .... leverer noget der er værd at komme efter... så taler folk om siden helt pr. automatik.

Det er derfor jeg søger tilbage mod råd nummer 1. Lav den god. Hvis det er svært at få fans, er det ikke fordi der skal reklameres mere for den.... men fordi den skal gøres bedre.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)