Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino blog, vil du have en ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hopper nok ikke med på vognen selv, da jeg har planer om at lave en wordpress blog på et nyt domæne.

Men jeg tror at det ville være en stor hjælp og et attraktivt tilbud for mange aminoer, at kunne få en fed blog herinde - specielt hvis den trækker noget trafik fra netværket og hvis den er søgemaskineoptimeret.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville personligt ikke bruge det. Jeg mener en blog skal ligge på ens eget domæne, det vil man få meget mere ud af og man er selv herre over tingene.

 

Hvis jeg skulle give et forslag til en ny og simpel funktion, så kunne det være en community kalender. Her kunne man indsætte alle de amino events som holdes fra tid til anden og måske kunne det være med til at skabe flere IRL møder og foredrag.

 

Jeg er flere gange gået glip af en god event som jeg gerne ville have deltaget i, fordi jeg opdagede det for sent.

 

 

Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er enig med dem som synes at det er bedst selv at hoste sin egen blog, så jeg ville personligt ikke selv bruge det.

Men når det så er sagt - så vil jeg være meget interesseret i hvad Amino-folk blogger om. RSS blev nævnt ovenfor af Jesper Skov. Det ville være rigtig fedt med en RSS funktion på Amino. Lad folk skrive adressen på deres RSS feed i deres profil, og så kan man få et samlet feed af alle medlemmer. (ville selvfølgelig være rart hvis man kunne fravælge de brugere man ikke har lyst til at læse noget fra)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld jeg bryder ind her med et spørgsmål der afviger lidt fra trådens hovedtema.
Men jeg har det lidt underligt med blogs. Jeg har fuldt ud forstået at der er en markedsføringsværdi i det. Men på mig virker det som om at alle og enhver er ved at få deres egen blog. Er vi ikke ved at drukne i blogs? Er det ikke ved at blive et modefænomen alle bare skal være med i??

Måske er jeg bare uvidende. Jeg læser sjældent blogs, og har svært ved at se mig selv begynde at læse adskillige blogs.

Ja de kan være gode til at indsamle ny viden, holde sig opdateret om holdinger, nyheder etc., men samtidig så har jeg så ski.... travlt at jeg ikke kan overskue også at skulle læse en masse blog indlæg. Jeg bruger i forvejen rigelig tid herinde på dette fantastiske forum (tak Martin - fantastisk initiativ at starte Amino), og jeg ser det som en potentiel farlig tidsrøver også at begynde at læse blogs, der oftest ikke giver min virksomhed en øget værdi.  

 

Endnu engang beklager jeg at jeg bryder ind med denne kommentar der er helt uden for sammenhæng til trådens oprindelige tema.    

Hilsen Morten

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Tror ikke jeg ville deltage i projektet.. Hovedsageligt fordi jeg allerede har sat godt gang i min egen blog , og fordi jeg ikke mener det bliver ''personligt'' nok, hvis det bare bliver en amino-blog..
I hvert fald ikke efter hvad jeg mener en god blog skal kunne, og bør indeholde..

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville klart være på - jeg er på vej med et projekt der hænger tæt sammen med min deltagelse på Amino, så det ville være rigtig spændende hvis jeg kunne dele mine tanker og udvikling med Amino brugerne, samt få masser af god feedback. Jeg hilser derfor initiativet velkommen ... bring it on - Martin.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-04-2007 00:27:14
Forfatter: Brian Frænde - inmende
Hmm..

Tror ikke jeg ville deltage i projektet.. Hovedsageligt fordi jeg allerede har sat godt gang i min egen blog , og fordi jeg ikke mener det bliver ''personligt'' nok, hvis det bare bliver en amino-blog..
I hvert fald ikke efter hvad jeg mener en god blog skal kunne, og bør indeholde..



Hvad skal en god blog så efter din mening kunne, og hvad bør den indeholde? Det kunne jo være at Thorbog kunne lave en løsning, hvor dette var inkluderet.

// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)