Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino blog, vil du have en ?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg anskaffede et system så du kunne få din egen Amino Blog hvor du kunne skriver om dit iværksæterliv, ville det have interesse? Bloggen ville blive markedsført gennem Amino, så den kunne potentiel give traffik og kunder.

Dbh Martin
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
I dén grad, bring it on honey

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Ja, så absolut. Jeg hører til den kategori af kommende bloggere, som har fattet markedsføringspotentialet, men som endnu ikke har fået taget sig sammen. Ikke fordi jeg mener at jeg ikke kan bidrage med noget fornuftigt og interessant til min blog, men mere fordi jeg har det sådan lidt ambivalent med at "krænge" min person og min forretning ud på nettet. Måske netop en Amino-blog kan gøre udslaget
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil ikke være dårligt ;)
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil være genialt, jeg har tænkt længe på at starte en blog, men jeg vidste ikke hvordan den skulle markedsføres, med amino har man 40.000 læser he he.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Ellers tak.

Jeg er træt af alle de blogs der er rundt omkring efterhånden - alle vil gerne skille sig ud fra mængden og det var også muligt i tidernes morgen, men ikke nu hvor en blog er en hver mands eje.

Derudover ser det ud til at google netop har lanceret en blog-tjeneste - det står i hvert fald på google-forsiden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bliver nødt til at fremhæve en artikel jeg tidligere har skrevet om det at blogge på andres domæner. Jeg tror titlen er selvforklarende :) : "Byg ALDRIG dit website på andres domæne".

Det er ikke for at skyde ideen i jorden, men jeg synes man skal tænke sig meget godt om inden man bruger den energi som en god blog kræver, og opbygger hele den værdi på et domæne og et system som man ikke har kontrol over, og hvor al den (meget store) linkværdi man opbygger normalt aldrig kan tages med videre.

Hvis man kun har tænkt sig at skrive et indlæg her og der, og ikke opbyge en egentlig blog-profil, så kan det nok gå an, men er man bare en anelse seriøs med det, så vil jeg klart anbefale at man opsætter det på sit eget domæne under egen kontrol. Det er faktisk uhyre let med løsninger som f.eks. Wordpress.>

Den eneste undtagelse jeg kan se er, hvis den "deal" som udbyderen tilbyder er tilstrækkelig attraktiv. Det kan den f.eks. være i nogle af de tunge blognetværk som WebLogsInc eller Gawker. Hvis du tilbydes at lave en prominent blog der, så kan du roligt sige ja, for værdien af det netværk og de revenue-share aftaler der her kan indgås er så attraktive, at det opvejer andre negative effekter. Synes jeg :)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Derudover ser det ud til at google netop har lanceret en blog-tjeneste - det står i hvert fald på google-forsiden.

Google købte Blogger for snart mange år siden, så det er hverken nyt eller noget de lige har lanceret. De er bare begyndt at linke til det.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville nok ikke være interesseret. Har før forsøgt mig med blogs, men har ikke altid fået dem holdt alt for godt ved lige. Skulle man i gang med at blogge lidt mere seriøst, ville jeg klart foretrække at have det på mit eget domæne - både mht. SEO og personlig branding, så man ikke bare drukner i mængden.

En idé var dog at du lavede en form for rss-læser, hvor alle iværksættere kunne tilmelde deres blogs, hvorefter indlægene vises herinde. Derudover kunne du lave et system, som folk som ikke har mod på at få deres egen blog, kunne tilmelde sig. Prøv at se på wordpress, de har et system som man kan hoste andres blog (blandt andet det de bruges på blogbar.dk - open source og godt fungerende).

// Jesper Skov

 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er faktisk lidt i tvivl.
I udgangspunktet ville jeg lægge en blog "hjemme hos mig selv" - af de grunde, som allerede er nævnt.

Men så alligevel - hvis en aminoblog kunne laves, så jeg kunne deeplinke til den på min egen side, ville min fordel være, at der var større chance for at gafle opmærksomhed fra aminobrugere, mens mine egne besøgende stadig kunne koble min side til mine ord - og min side ville fremstå mere levende end i dag, hvor den bliver opdateret med en frekvens på ca. 3-4 år.

Så jeg er ikke afvisende - kun mellemskeptisk.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)