Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på Slipsefyr.dk - og få selv en smule rabat på dit køb!

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoer,

Jeg lancerede for et par uger siden min nye webshop ved navn Slipsefyr.dk, og på denne webshop sælger jeg slips og butterflies i alverdens farver.

Indtil videre synes jeg faktisk, at webshoppen har fået en ganske fin modtagelse af kunderne, men jeg vil dog alligevel meget gerne have lidt feedback fra jer, da en webshop jo selvfølgelig altid har mulighed for at udvikle sig yderligere.

Så kære Aminoer, hvad synes I om Slipsefyr.dk?

Jeg vil lige tilføje, at mine produktfotos kun er midlertidige, og at jeg godt ved, at de nuværende fotos ikke er så gode. Til gengæld vil jeg meget gerne have tips i forhold til f.eks. SEO, fordi det er et område, som jeg ikke er så skrap til. Men tips og råd til andre områder er selvfølgelig også særdeles velkomne Wink

Jeg håber at høre fra jer alle!

Hilsen Alexander

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt travlt beskæftiget lige nu, så det bliver kun lige et hurtigt svar.

Da jeg går ind under kategorien "slips", melder min browser om fejl i noget flash. Jeg ved ikke om det blot er hos mig, men så ved du i hvert fald at der er en mulig fejl et sted på siden.

God aften Smile

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Synes siden er flot, men synes du skulle få lavet et logo der siger noget om siden i stedet for bare tekst.
Fed funktion med at man kan søge på farver, synes egentlig ikke dine billeder fejler det store.
Kunne helt klart fine på at købe på din side!

Held og lykke!

MC

Ung iværksætter med store drømme

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Jeg er lidt travlt beskæftiget lige nu, så det bliver kun lige et hurtigt svar.

Da jeg går ind under kategorien "slips", melder min browser om fejl i noget flash. Jeg ved ikke om det blot er hos mig, men så ved du i hvert fald at der er en mulig fejl et sted på siden.

God aften Smile

Mange tak for din besked, Morten Smile

Denne fejl har jeg overhovedet ikke hørt om før, men det er da interessant at finde ud af, om andre oplever det samme - i så fald skal den fejl da i hvert fald fjernes med det samme. Hvilken browser bruger du?

Jeg hører meget gerne, hvis andre oplever det samme problem!

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander,

Vil ikke gå så meget i dybden, men førstehåndsindtrykket er udemærket...

Det jeg dog mangler, i min hurtige gang i butikken, er under "Firmaprofil" hvor du har tilføjet et billede af dig selv (super fint, viser personlighed), men HVORFOR har du ikke et slips på??? Cool 

Held og lykke med shoppen ;-)

 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Morten Falk Nielsen:

Jeg er lidt travlt beskæftiget lige nu, så det bliver kun lige et hurtigt svar.

Da jeg går ind under kategorien "slips", melder min browser om fejl i noget flash. Jeg ved ikke om det blot er hos mig, men så ved du i hvert fald at der er en mulig fejl et sted på siden.

God aften Smile

Mange tak for din besked, Morten Smile

Denne fejl har jeg overhovedet ikke hørt om før, men det er da interessant at finde ud af, om andre oplever det samme - i så fald skal den fejl da i hvert fald fjernes med det samme. Hvilken browser bruger du?

Jeg hører meget gerne, hvis andre oplever det samme problem!

Jeg bruger Firefox på Mac..

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Weee en Shopify shop, dem elsker jeg!

Super flot desgign, fede billeder og overskuelig.

Synes måske bare at billedet af dig, skulle være med slips :-)

Mange gange held og lykke med projektet.

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc C:

Hejsa :)

Synes siden er flot, men synes du skulle få lavet et logo der siger noget om siden i stedet for bare tekst.
Fed funktion med at man kan søge på farver, synes egentlig ikke dine billeder fejler det store.
Kunne helt klart fine på at købe på din side!

Held og lykke!

MC

Hej Smile

Ja, den med logoet har jeg hørt før, og det er helt sikkert også noget, der skal gøres noget ved. Men du mener altså, at det ville være bedre at bruge pengene på et nyt logo nu og her fremfor at bruge dem på nye produktfotos?

Ellers mange tak for de pæne ord, og det glæder mig helt bestemt, at du kan lide min side!

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

lassevesterskov:

Hej Alexander,

Vil ikke gå så meget i dybden, men førstehåndsindtrykket er udemærket...

Det jeg dog mangler, i min hurtige gang i butikken, er under "Firmaprofil" hvor du har tilføjet et billede af dig selv (super fint, viser personlighed), men HVORFOR har du ikke et slips på??? Cool 

Held og lykke med shoppen ;-)

Mange tak for din besked, Lasse!

Ja, du har ret i, at jeg måske burde få taget et billede, hvor jeg selv har et slips på. Det kan jeg sagtens se fornuften i Wink

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Langhede Andersen:

Hej Smile

Ja, den med logoet har jeg hørt før, og det er helt sikkert også noget, der skal gøres noget ved. Men du mener altså, at det ville være bedre at bruge pengene på et nyt logo nu og her fremfor at bruge dem på nye produktfotos?

Ellers mange tak for de pæne ord, og det glæder mig helt bestemt, at du kan lide min side!

Ja, synes du skal få et logo før du udskifter billederne (hvis det overhovedet er nødvendigt!)

Go' aften :-)

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)