Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.tabletgear.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Jeg kan rigtig godt lide den grafiske bar i toppen. Hvor fragt, indkøbskurv er placeret.

Bedste hilsner,

Jonatan Sander 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

I forhold til SEO bør du sørge for at kategori stien ikke er en del af url'en, samt sørge for at oprette konfigurerbare produkter, når eneste forskel er størrelse eller farve f.eks.

Jeg tror du kan få noget ud af at læse det indlæg om Magento optimering jeg linker til i min signatur. :-)

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay, det med at lave konfigurerbar produkt - jeg synes bare kategorierne kommer til at se tomme ud, da jeg ikke har mange forskellige produkter endnu ?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil til en hver tid foretrække mindre produkter, frem for Duplicate Content. Smile

Alternativt, skal dine tekster for hver produkt variant være unik, og det er ofte lidt svært når det f.eks. drejer sig en en sok i sort eller grøn.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Rigtig fint website samt fine varer. Priserne virker også umiddelbart ganske fornuftige, hvilket jo er super Smile

Jeg vil lige komme med et par forslag til forbedringer - nogle af forslagene er nævnt før her i tråden, men nu skriver jeg dem bare lige alligevel.

- Jeg vil fjerne ''Sammenlign produkter'' boksen i venstre side på forsiden, da jeg ikke mener, at funktionen er særligt relevant i forhold til de produkter, som du har. Sådan en er mere anvendelig, hvis man sælger mobiltelefoner, fjernsyn eller opvaskemaskiner, der alle har nogle tekniske specifikationer, som man sammenligne de forskellige produkter ud fra.

- De forskellige produktkategorier, som du har på forsiden, ville jeg helt sikkert også have i den øverste menulinje som punkter ved siden af ''Homepage''. Det ville gøre det betydeligt nemmere at navigere på webshoppen, så man ikke hele tiden skal tilbage til forsiden.

- Jeg ville helt sikkert lave nogle unikke og fyldestgørende beskrivelser af hvert enkelt produkt, og det mener jeg også sagtens, at du kan, når dit produktsortiment nu er så smalt. Det ville ikke tage så lang tid, fordi der ikke er flere varer end der er.

- Betalingsprocessen vil jeg forkorte markant. Den er lige nu i 6 step, hvilket vist er standard i Magento, men det er alt for mange steps, og det er bestemt ikke godt for konverteringsraten. Dog også muligheden for at man kan oprette sig en bruger på siden - det er de færreste, der gider dette, og det virker kun forstyrrende, når man når til den mulighed.

Noget jeg dog godt kan lide er det øverste panel med gratis fragt, levering og din kurv. Det ser rigtig fint ud rent grafisk, og det giver også et godt overblik. Derudover synes jeg også, at dit logo ser ganske fornuftigt ud.

Jeg håber, at du kan bruge nogle af mine råd. Held og lykke med forretningen!

Hilsen Alexander

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)