Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram med mulighed for at prøve før køb??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogen der ved om man kan afprøve et (brugervenligt) regnskabsprogram før jeg køber? (udover Summasummarum)

Jeg har behov for at kunne oprette op til 2400 varenumre.

Derud over vil jeg gerne have, at det er muligt, at sende tilbud/ordrebekræftelser/fakturaer/rykkere fra programmet og direkte til kundens mail.

Nogen der har et godt bud??

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fuldstændigt som om du leder efter Saldi Smile

Du kan oprette et ubegrænset antal varenumre og sende tilbud /ordrebekræftelser / fakturaer & rykkere direkte som e-mail samt en masse andre ting. 

Saldi kan bruges gratis, så længe du holder dig under 300 posteringer årligt. Et varenummer tæller ikke som en postering.

Ring gerne på 46902208 for yderligere information, eller se mere på saldi.dk

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan prøve at tage et kig på vores Online Regnskabsprogram - www.web-regnskab.dk - dette kan du prøve helt gratis og uforpligtende i 14 dage.

Programmet er et af de absolut mest prisdygtige på markedet, til kun 49 kroner per måned for basis versionen.

Du kan oprette ubegrænset antal varer og inddele dem i varegrupper. Vi har også et fakturamodul, der inden for kort tid bliver udbygget med både rykkermodul og tilbudsmulighed.

Programmet udmærker sig ved sin lette brugerflade der gør det let og enkelt at bruge. Prøv det, og giv os et ring hvis du har nogle spørgsmål:-)

www.web-regnskab.dk

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådanne spørgsmål udløser altid svar fra en række der gerne vil sælge deres produkt, længe før evt. brugere svarerZip it!

Der er mange programmer du kan prøve gratis. Du skal dog også tage stilling til, om du vil købe en gang for alle, og ha et program på din egen computer - eller om du vil ha et web-baseret program.

Summa som du nævner er jeg tilfreds med, men jeg kender også folk der er glade for E-conomics, ligesom winfinans så vidt jeg ved er det program som har flest konteringer gratis i prøveperioden. Jeg mener 1800 faktisk - og det er rigtigt mange. Deres faktura integration fandt jeg besværlig, og deres rapport visning ikke så logisk som Summas.

Bemærk også, at en del programmer tillader f.eks 300 poster inden køb. En transaktion kan sagtens udløse mere end en linje, og en del programmer mener faktisk kasseklade linjer, og så kan de f.eks 300 ret hurtigt bruges op

Har du kræfter kan du jo teste et par af dem i prøveversionen - de to nævnte som reklamerede - e-conomics - summa - winfinans f.eks

Billys billing er ret nyt, og jeg kender ikke faktura integrationen så godt, men det skulle gribe tingene lidt anderledes an, hvis du har lyst til det

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Info  PR: n/a  I: 446,000  L: 0  LD: 55,412  I: 92,500  Rank: 6124  Age: juni 8, 2003  I: 0  whois source Robo: yes Sitemap: no  Rank: 5066677  Price: 15 Density

Hej med dig.

Nu er web-regnskab.dk allerede blevet foreslået og det vil jeg gerne bakke 100% op. Jeg har prøvet de fleste demo versioner af de online baserede regnskaber og jeg syntes at web-regnskab helt klart var det bedste og mest brugervenlige så kan helt klart anbefales. Er også der jeg selv er kunde idag.

Hvis du får nogle spørgsmål til brug af web-regnskab kan jeg evt. hjælpe dig også ellers er deres support team rigtig venlige og behjælpsomme :)

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været inde og læse om det og jeg tror da det er det jeg leder efter :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rude:

Det lyder fuldstændigt som om du leder efter Saldi Smile

Du kan oprette et ubegrænset antal varenumre og sende tilbud /ordrebekræftelser / fakturaer & rykkere direkte som e-mail samt en masse andre ting. 

Saldi kan bruges gratis, så længe du holder dig under 300 posteringer årligt. Et varenummer tæller ikke som en postering.

Ring gerne på 46902208 for yderligere information, eller se mere på saldi.dk

 

Hej Rude

Tak for hintet! Den gratis prøveversion er nu installeret. Jeg har lige et enkelt novice-spørgsmål... Har du et godt råd til hvad jeg skal gøre når jeg skal oprette en udenlandsk kreditor (indenfor EU) jeg mener mht. momsgrp, samlekonto og modkonto....?

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

csacsa:
Har du et godt råd til hvad jeg skal gøre når jeg skal oprette en udenlandsk kreditor (indenfor EU) jeg mener mht. momsgrp, samlekonto og modkonto....?

På hovedmenuen vælger du Indstillinger under Systemdata.

Vælg Deb/kred-grp.

Opret en ny kreditorgruppe: Nr:2 Beskrivelse: EU Kreditorer Momsgruppe: E1. Resten af felterne kopierer du fra Danske kreditorer.

Tilbage på hovedmenuen vælger du Konti under Kreditor, klikker på ny (foroven til højre), og opretter din kreditor i kreditorgruppe 2.

SALDI Regnskab for iværksættere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)