Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg synes at I burde deltaget i valget 2011 ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg synes at I burde deltage i valget 2011 Smile Så ville I gøre mig meget glad!  

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasa!

Så vidt jeg kan se, så mangler der muligheden for at stemme blankt på din liste. Det er nok ikke helt uvæsentligt. Det er i hvert fald en overvejelse jeg har gjort mig. (De hænger mig efterhånden ud af halsen - alle sammen)

Mvh. John.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Jeg ved ikke helt om jeg er enig med dig. Ved at du stemmer blankt så melder du dig lidt ud af debatten om hvad der skal ske med os. Jeg kan godt se hvad du mener og at det også er en måde, at dele sin mening.

Men der må være et parti, som du føler dig lidt tæt på og så burde det være den du stemmer på. MEN jeg ved godt at der spiller en masse faktorer ind når man stemmer.

 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:
ed at du stemmer blankt så melder du dig lidt ud af debatten om hvad der skal ske med os

Du har på sin vis ret. Men ..............................

Mvh. John.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blankt er udtryk for at man ikke mener at det er godt nok det der bliver lagt på bordet - sofavælgere melder sig ud af debatten efter min mening. 

Venlig hilsen
Lemme  

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Politik er for nedværdigende for mig. Jeg sprænger over og bruger tiden på at tjene penge i stedet. I andre burde gøre det samme.

xxx

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lemme:

sofavælgere melder sig ud af debatten efter min mening. 

På ingen måde! Sidste gang var jeg sofa vælger ... og det var baseret på det at ingen af klaphattene havde formået at motivere mig til at tage ned og stemme ... med andre ord, deres kommunikation havde spillet 100% fallit. Jeg gjorde det endda nemt for dem ... jeg var på maillinglister for de 4 store partier, og jeg sendte dem alle en mail og spurgte hvem jeg skulle stemme på.

... ingen af dem svarede

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt, Lemme.

Jeg bruger altid den metode, at jeg stemmer på partiet, der er mindst ringe af dem, der ligger til at komme ind. You can't have it all!

Apropos valg, så er jeg også i gang med at lave en Facebook-ting om valget - men den kode, App Builder sender, virker ikke. Har prøvet at nulstille ... Nogen der kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)