Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få flere fans på facebook - nogle gode råd?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Trine,

Et godt sted at starte kunne være at have linket til din side i din signatur her på Amino og evt. andre fora du er aktiv i.

Hvis folk synes om det du skriver, er der da en chance for at de vil læse mere fra dig, og bliver fan af din side :-)

Mvh Carsten
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine kan du sende mig en pb?

Fordi så kan jeg få din facebook side til at voke massivt og endda helt gratis hvad siger du til det?

Fra Højbjerg
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Fra  YouMe Shopping Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet ondt ord herfra men ordene "gratis" og "massivt" kan ikke undgå at få advarselslamperne til at blinke. Jeg tror ikke på massiv vækst som led til en effektiv FB-strategi. Der skal tænkes organisk og langsigtet som med al anden seriøs markedsføring. Mit råd er, at du får dine bedste og mest loyale kunder til at blive dine ambassadører. Engager dem på Facebook ved at give dem indflydelse på dit indhold på FB-siden og få dem til at skabe debat, nyheder og interesse. Du er som virksomhed og som afsender uinteressant - sorry, men sådan er det. Brugerne har magten, så du skal turde lade det gå langsomt - og turde give magten videre til dine kunder. Så skal det nok lykkes - på den lange bane :-)

Bedste hilsner fra Jonathan Løw
Team-Leader hos Kaospiloterne.

Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

TUSINDE tak for alle jeres gode råd, og hvor har mange af jer været rigtig gode til at tage tid til at svare mig. 

Jeg vil helt klart prøve at kommunikere bedre med mine fans og prøve at finde spændende artikler, eller hvad de nu kunne være interesseret i.

Har lige et spørgsmål: Der var en bruger der skrev at min konkurrence ikke var lovlig, det mener jeg nu selv den er. Hvad er det der ikke er lovligt ved den? Vi har en konkurrence applikation. Vi er begge uddannet multimediedesignere, derefter har jeg en konceptuddannelse bag mig og min partner er interaktiv designer, så vi har ikke brug for hjælp til facebooksiden, bare gode råd :)

Rent designmæssigt så har vi valgt elefanten, da vi ikke kunne lave et ansigt vi var tilfreds med. Men det kan da sagtens være at det var dumt at lave den nemme løsning... vi er dog bare blevet så glad for elefanten :)

Igen Tusinde tak fordi i har taget tid til at svare mig... Jeg vil HELT SIKKERT bruge mange af jeres gode råd... der er også nogle der skriver at man bare skal ha tålmodighed, måske er det også en løsning?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg ved godt du allerede har fået en del gode råd, men tillader mig lige at lave lidt skamløs reklame for et gæsteblog indlæg om Facebook sider.

Der er mange som kunne finde noget nyttigt derinde - så måske der også er noget for dig? :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)