Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bekræftelse af modtaget EAN fatura?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har netop afsendt en fatura til det offentlige via deres EAN nummer (via e-conomic).

Jeg har læst et sted at man får en mail som bekræftelse på, at de har modtaget faturaen - men hvor længe går der før jeg får denne og kommer den på mail?

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

BUMP - slet ingen der kan hjælpe?

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke economic, men jeg modtager ingen mails. Jeg fakturere direkte hos Sproom.net.

Hvis du fakturere hos det offentliges egen side, nemhandel (Mener jeg den hedder) modtager du en bekræftelses mail.

Er det en mail fra modtageren du forventer? Eller en mail fra Economic om at den er sendt videre?

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svarSmile

Det er egentlig mest en mail fra det offentlige - eller deres elektroniske faktureringssystem.

Men det kan sagtens være at man ikke modtager en mail. Jeg synes bare det kunne være rart, så man ved at man har skrevet det rigtige EAN nummer osv.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du modtager ingen email fra dem ;)

 

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tue,

Om du får en mail tilbage ved jeg faktisk ikke - men jeg kan hjælpe dig en anden vej igennem.

Det er således at alle fakturaer man sender ud af e-conomic kan man se en status på, dette gøres ved at gå i udgående post. Her vil du kunne gå ned og se om den er "modtaget" f.eks. Står der modtaget, så vil du kunne tage dette som den mail du får tilsendt, altså en bekræftelse på de har modtaget.

Jeg hører rigtig gerne om det lykkes Big Smile

Mvh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)