Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn på nyt musik brætspil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg er ved at udvikle en musikquiz, som bliver et brætspil. I den forbindelse vil jeg meget gerne have hjælp til, hvad spillet skal hedde.

Det bliver bl.a. inspireret af BezzerWizzer, således man kan give besked, hvis man kan svare på et spørgsmål, som modspillerne ikke kan.

Hvis spillet bliver en realitet, skal det også udgives i udlandet, så navnet må gerne være internationalt. Navnet behøver ikke nødvendigvis betyde noget konkret, så forslag lignende Amino, Jubii osv. er også velkomne.

Mit eget bedste bud indtil nu er: Music Champ.

Jeg glæder mig til at høre dit bud Skype-Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

"Maestro" er mit forslag (hvis ikke det lugter for meget af klassisk musik i forhold til spørgsmålenes karakter) :-)

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 124
Fra  Last Touch Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Mange tak for forslaget. Det er en rigtig godt bud.

Andre forslag? Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Groovebox, beatbox, learn music, boardmusic.

Gå på opdagelse i musikens verden, og se om der ikke er et eller andet der fanger dig, og kan sættes i en fed kombination. Evt. Kontakt et reklame buraeu, de har ofte nogle væsentlog mere kreative mennesker ansat.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MusicMeasure.

Measure er rent faktisk et begreb, der bruges på engelsk indenfor komposition - om takter, skalaer.

Jeg havde 5 potentielle navne til mit kommende internationale musikanmelder-website, og jeg fik mine amerikanske facebook venner til at vælge deres favoritter. På andenpladsen kom MusicMeasure :-) Hvis man ser dobbelttydigt på navnet, kan det forstås sådan, at man måler musikviden. Bare et forslag!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tilføjelse: Jeg synes dog også, at dit eget navn, Music Champ, er et ganske fint bud!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske Beat el. Beat Me... - bare lige hvad der poppede op! Smile 

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)