Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en effektiv Facebook promotion??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle, 

Håber på at der måske er nogen derude der kan hjælpe? Eller måske nogen der kender nogen der kan referere til nogen? :)

Sagen er at jeg mangler hjælp til en fed og effektiv FB promotion der spredes hurtigt og viralt... Jeg forestiller mig at det skal foregå med Facebook Connect...

Det skal være en konkurrence hvor de deltagende kan vinde en præmie der skal deles med 3-4 andre. For at deltage i konkurrencen skal man så klikke på de 3-4 FB venner man gerne vil dele præmien med. Når den deltagende har valgt 3-4 venner og trykker deltag, så postes der automatisk på de valgte venners wall.. F.eks.: "Hey, jeg har deltager nu i lodtrækningen om en uge på Mallorca med 3 venner og jeg har valgt at DU skal med. Du kan læse mere om konkurrencen, og selv deltage HER." 

På den måde spredes den måske hurtigt og effektivt. Setup'et minder lidt om den StarTour kørte som en slags julekalender i December måned...

Håber i kan hjælpe med gode råd og idéer?? :)

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kmuller,

Mit bedste råd jeg kan give dig er først at tænke over hvad dit formål med hele kampagnen egentlig er? Du kunne godt tænke dig en effektiv Facebook promotion i forhold til hvad? Mere salg? Øget opmærksomhed på dit brand? osv osv.

I forhold til din konkurrence, så skal du huske på, at det er vigtigt at du netop giver folk en grund til at deltage. Som du selv refererer til så gjorde Startours noget lignende, problemet er bare alle andre også har gjort det. Så man bakker ud ligeså snart de skal begynde at invitere deres venner og det inkludere der bliver skrevet til deres væg. 

Smid noget personlighed i det, få det til at appellere til folk i stedet for "bare" at være en konkurrence.

- Mvh Simon Jørgensen
www.Avali.dk - Online Markedsføring

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)