Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger betalingsløsning, til folkeindsamling via Facebook

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har en ide til hvordan man hurtigt og ganske enkelt kan etablere en betalingsløsning via evt. Facebook.

Jeg vil gerne oprette en indsamlingsside på FB, idet jeg ønsker at indsamle penge til de tusindevis af mennesker der flygter fra tørken i Østafrika. Jeg tænker at lave en slags loppemarked, hvor folk kan sælge deres ting til højest bydende. Jeg kan bare ikke helt kringle hvordan jeg rent teknisk og enkelt kan styre indsætning af pengene. Jeg overvejer at oprette en paypal konto men folk skal jo på en eller anden måde vide at pengene er gået ind, inden de aflevere den vare de har solgt. Det skal være en løsning der kører helt af sig selv, så jeg ikke skal ind og følge op på om folk betaler.....

Hvis nogen har erfaringer eller ideer til hvordan jeg nemmest kan løse dette.

mvh. M.Møller

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M. Møller

Jeg faldt lige over dit indlæg, og synes det er ærgerligt, at der ikke har været nogle svar.

Det du leder efter, lyder til at være en avanceret Facebook applikation med betalingsgate, hvilket let kan løbe op i mange tusinde kroner, da du nok skal have fat i et af de store Facebook firmaer. Jeg går ikke ud fra, at det er denne løsning du søger.

Desværre har jeg ikke kompetencer til at udarbejde den køb/salg applikation, som du beskriver, men jeg kan være behjælpelig med en anden form for applikation, hvis du er interesseret, nemlig:

En side, hvor folk kan:

1. Donere deres klik ved at klikke på en "Anbefal"-knap. Klikker folk på knappen, vil siden blive delt på deres væg, og dermed vil deres venner blive gjort opmærksomme på siden/formålet.

2. En betalingsgate, hvor folk kan donere penge til formålet via. Paypal. 

Det kan dog godt blive svært, at overbevise folk om, at de skal donere penge til en Facebook side, som ikke er repræsentabel på samme måde som f.eks. Unicef eller lignende. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)