Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi giver dig 10% af vores løn!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Efter mit første indlæg tidligere i dag, fik jeg en idé.

Jeg har netop startet en virksomhed inden for multimediedesign og andet grafisk arbejde for virksomheder og private. Jeg har selv arbejdet som freelance grafiker de sidste mange år, men vi har brug for at få nogle flere referencer i den nye virksomhed.

Her kommer du ind i billedet!

Hvis du anbefaler os til en du kender eller på anden vis skaffer os en kunde, der står og mangler en webdesigner/grafiker, får du 10% af lønnen.

Det vil altså sige du eksempelvis kan tjene 400kr ved at skaffe os en kunde der skal have lavet en hjemmeside til 4.000kr!

Lad os for god ordens skyld slå fast, at hvis kunden skal have lavet yderligere arbejde efter den første opgave, får du stadig "kun" de 10% fra den første opgave.

Hvad synes I? Smile

Du kan læse mere om os på http://granddesigns.dk eller kontakte mig på hans@granddesigns.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har allerede et navn: Affiliate Marketing.. Smile

Prøv at google Partner-ads, tror du kan lave kampagner hos dem utrolig billigt, så vil du nå ud til et langt større publikum end hvad tilfældet er i denne tråd Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Varde
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Var godt klar over at jeg ikke lige havde opfundet den runde tallerken! Smile

Men tak for rådet - du har nok ret..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)