Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Va' syntes i. Blogger i Facebook

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har siddet og leget lidt med Facebook og blogger. Og er kommet frem til et ret godt resultat.

(syntes jeg da selv ;) Men hvad mener i om den ide.

Skal jeg låse "malertips" af, så det kun er "fans" der kan se med ?

På forhånd tak...Nicolaj.

Det professionelle Malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk at du vil få flest fans ved at lade det stå åbent for alle

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicolaj

Jeg kan ikke se hvad jeg får ud af at følge dit malerfirma på Facebook. Det synes jeg bør fremgå klart af velkomsten og måske også af navnet.

Har du tænkt over om Facebook overhoved er det rigtige sted for virksomheden? Hvis jeg skal bruge informationer om at male ville jeg søge på Google, når behovet er der. Jeg tænker: Det holder hvis du kan give tips om farver, valg af pensler, ruller og taperklister. Hvordan spartler man et hul i væggen osv.?

I mine øjne egner dit emne sig bedre til en blog med gør-det-selv videoer på YouTube. Hvis du mangler emner så spørg på Facebook, på din blog eller herinde hvad den største udfordring i gør-det-selv maleri har været. Åbn en "brevkasse" evt.

I øvrigt bør du være opmærksom på at hvis du vælger, at lade en app autoposte dine indlæg på bloggen på din side, så er de chancer for at blive vist i brugernes strøm mindre end hvis du selv ligger linket ud.

Håber du kan bruge det.
S
Fra Sorø
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

NicolajL:
Skal jeg låse "malertips" af, så det kun er "fans" der kan se med ?

Det er da fedt at sidde og "lege" og finde ud af, hvad man kan med facebook Smile

Hvis du med "låse malertips af" mener, om du skal have en "sluse" der betyder, at man først kan se det hele, når man har trykket "synes godt om", så vil jeg sige ja - det bør du gøre.

Du kan fx. lade de første 3 malertips være synlige for alle, men samtidig fortælle, at hvis man trykker "synes godt om" får man resten at se.

Omkring designet, så ville jeg nok arbejde lidt med det visuelle, og evt. fjerne etiketterne øverst - alternativt smide dem i bunden.

Jeg ville ikke præsentere "hele" bloggen på facebook, men "nøjes" med en "appetitvækker", og derefter hurtigst muligt få ledt folk videre til bloggen/hjemmesiden.

Den farve du bruger i logoetfacebook er noget lysere, end det logo du har på hjemmesiden.

Det er for så vidt pænt nok, når man står på din facebook forside. Men når man kikker på den miniature, der står til venstre for dine vægopslag, er det meget lyst - og kan måske "forsvinde", når det kommer ud på folks væg, hvor der jo er mange andre miniaturer. Så det handler om, at din miniature også "trænger igennem".

Jeg vil også foreslå dig at udnytte Logo-Striben (dit logo/"profilbillede") noget mere, fx. til et budskab. Du kan lave den helt op til 540 pix høj.

Endelig har du også mulighed for at bruge de 5 billeder i toppen som "spot-annoncer" med budskaber, "billede-knapper" - eller hvad vi nu skal kalde dem Smile

Håber at du kunne bruge dette til noget.

/philip

facePEOPLE.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Facebook er okay at bruge som at brand sit navn så gode kunder husker man at få som venner at profil sig over alt med sit super produkt er vigtigt facebook er afgjort vigtigt

Dog bloggen om malerfirmaet ville jeg bloggen på egen hjemmeside end på facebook,jeg kunne faktiske ikke helt gennemskue hvorfor den blog var der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)