Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google + i profilen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her en hurtig idé:

Vi har små ikoner til Facebook, Twitter, LinkedIn, egen hjemmeside & blog - burde der ikke også være et fint lille ikon til Google +, nu vi er igang? Skype-Smile Hvis I da ikke allerede har tænkt over dette.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er en fin idé, men det bliver vel først rigtig interessant, når G+ kommer ud af beta, og alle får adgang.

Og mon så ikke det ender med, at man kun behøver en G+ knap?

Hvis G+ bliver stort, så kan jeg i hvert fald ikke rigtig se ideen i de andre knapper. :-)


allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en meget interessant tanke - om end varietet er vel stadigt godt, selvom ét netværk dominerer.

Men du har helt ret i, at knappen først er rigtigt nødvendig, når alle har adgang. Hvis du vil have en invitation, kan jeg forresten godt knalde en i din retning, hvis du ikke har adgang allerede?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du er sgu sød nok Halfdan - men hvis du logger ind i G+ kan du se, at jeg allerede har addet dig til mit netværk. Wink

Og du har ret. Det er selvfølgelig fint med variationen, jeg synes bare G+ allerede er bedre på mange områder. Specielt cirkles-funktionen er helt fantastisk.


allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået mails et par gange om, at jeg er blevet tilføjet, men når jeg så går ind og tjekker får jeg fejlmeddelelser og den liste der talte for 2 dage siden. Sad 

Circles funktionen er ganske sublim. Jeg er også en af de allerede (næsten for store) tilhængere. Der var en her på Amino - igår, tror jeg det var- der sagde, at G+ sandsynligvis ville blive et seriøst socialt netværk for den lidt ældre del af befolkningen, hvorved Facebook ville blive et verdensomspændende Arto. Dén tror jeg faktisk gerne på!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, jeg måtte ikke rette i ovenstående indlæg.

Det lykkes mig at finde dig alligevel, da jeg lige prøvede fra en anden computer..

Sneaky - men det lykkes mig nu også at banke dig ind i en af mine fine cirkler. Big Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er ikoner etc. tilføjet, så ind og ret profilen!

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)