Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google + er det nye crack

Side 6 ud af 15 (145 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror altså ikke invites fungerer ligenu, det er som om de vælger at åbne indimellem og så skal man være hurtig og fange det. Har sendt 10 invites og ingen er kommet frem, så det hul er vidst lukket. Hmm

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

var det ikke en google konto man skal tilmelde sig med ?

jeg har ikke fået nogle invitation endnu , dog er det ikke andre der skal sende en, for en og så skal man godkende den , jeg har ikke rigtigt forstået det endnu hvordan det fungere ?

men fungere det overhovedet ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Billigt internet Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg må altså indrømme google+ skuffer mig jævnt meget.

Ligeså meget som igoogle gjorde.

Det er som om de ikke kan tænke selv.

Hvad er det alle gør, når de går online? de åbner deres browser på en startside, der har de links de skal bruge mest og oftest - hvis de altså selv fatter at lave en, ellers bruger de fleste bare google.dk som startside.

Hvorfor hulen laver de ikke et startsite, med google+ inkluderet. Et site man selv kan sætte op og et site der kan udvikles apps til???

Det andet "Hat og briller" med at man først skal logge ind på google+ og se hvad vennerne hygger sig med og bageftre skal logge ind på google apps og rode med medarbejdere og bagefter klikke sig videre på sine bookmarks....helt ærligt...cooooome oooon mand.

Jeg synes det er fantasiløst og spild af tid, at lave et nyt facebook, bare fordi orkut ikke blev et hit.

http://www.4gmobiltbredbaand.dk

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der var en venlig sjæl der ville sende en invitation til: munksoftware PÅ gmail.com

PÅ = @


På forhånd tak. :)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Jonas

Google har en startside, hvor du selv kan bestemme hvilke links du vil have på. Men først og fremmest er de mest interesseret i at du laver search, så du kan komme ind og trykke på adwords.

Hvis det var så nemt bare at "lave en ny facebook " , var der nok en del der havde gjort det.

Men ja ikke alle kan være glade for det, det er klart :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er interessant at se hvor stor en del af SERPS som Google+ bliver. Det ser ud til allerede at fylde en del, og når/hvis de får nok brugerdata (ala Facebook), så kunne det se RIGTIG interessant ud. Eksempel

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Google + lyder virkelig lovende!

Hvis nogen sidder inde med en invitation, modtager jeg den med glæde!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle invites virke ser jeg da også meget gerne en min vej

 

m / p / m / e / d / i / e (a) gmail . com

Uden /  og mellemrum..  :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

var det ikke en google konto man skal tilmelde sig med ?

jeg har ikke fået nogle invitation endnu , dog er det ikke andre der skal sende en, for en og så skal man godkende den , jeg har ikke rigtigt forstået det endnu hvordan det fungere ?

Mikael, jeg har sendt dig en invitation, men det skal vist være en Google konto. Jeg kunne dog se dit billede, så det har du nok.


Hvis du ikke har fået invitationen er det muligvis fordi du allerede har adgang til Google Plus.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 6 ud af 15 (145 indlæg)