Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er domænet noget værd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har efterhånden en hel del projekter som jeg er ved at søsætte, men samtidig har jeg nogle ting som jeg har valgt at droppe - eller lade ligge til senere.

Jeg har bl.a. domænet: www.blogreklamer.dk, hvor der pt. ikke er noget på. Er der potentiale for dette domæne, eller er det noget værd, hvis man vælger at sælge sådan et domæne?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lige præcis så meget værd, som nogen vil give :-)

Det er et langt ord og sammensat ord og ikke super unikt, så jeg tvivler på at det er noget særligt værd.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Allan :D Er ikke så meget inde i salg af domæner, og er heller ikke sikker på at det skal sælges, men ville jo lige høre meningerne fra andre Aminoer :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk DK domæner ikke må sælges til overpris - faktisk kan folk gå ind og ansøge om at få det overdraget gratis, hvis du offentligt går ud og reklamere at du vil tjene penge på selve domænenavnet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund.dk:
Husk DK domæner ikke må sælges til overpris

Det må de rent faktisk godt. Man må ikke købe domæner med vidersalg for øje, men du må godt hvis du har et domæne liggende sælge det til højere pris.

Lund.dk:
faktisk kan folk gå ind og ansøge om at få det overdraget gratis, hvis du offentligt går ud og reklamere at du vil tjene penge på selve domænenavnet

Det er noget der bliver besluttet fra sag til sag. Så det er ikke noget man bare gør.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Helt konkret tror jeg ikke navnet www.blogreklamer.dk har nogen værdi.

Din tanke bag, noget med reklamer på blogs lyder dog meget tilforladelig - måske et sted hvor annoncører og bloggere kunne mødes ...

Det ville kræve en del markedsføring.

/Anders

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal have tak for Jeres svar. Det var jo sjovt nok, lige at høre andres meninger om sådan et domæne.

Anders
Jeg har også haft den idé oppe og vende, så det bliver nok også fremtiden for domænet. :D 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)